הזמן אוזל: ליונייטד נותרו יומיים כדי לסכם על השארת איגהלו

אודיון איגהלו
אודיון איגהלו | UEFA - Handout/UEFA via Getty Images

סולשיאר מעוניין להאריך את שאילת החלוץ לפחות בשלושה חודשים, אולם טרם הושג סיכום עם שנגחאי שנואה הסינית ואחרת יהיה עליו לעזוב את הקבוצה ב-1.6

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד נכנסת ל-48 שעות גורליות מבחינתה. השדים האדומים מנהלים בשבועות האחרונים מו"מ עם ראשי הקבוצה הסינית שנגחאי שנואה בניסיון להשאיר את החלוץ אודיון איגהלו לפחות עד תום עונת 2019/20, אבל בשלב זה אין הסכמה בין הצדדים והמשמעות היא שהניגרי יצטרך לעזוב ב-1.6 אם לא יימצא פתרון במהלך סוף השבוע.

כבר לפני כשלושה שבועות החלו דיווחים על כך ששנואה מצפה שאיגהלו ישוב לסין ומציעה לו שכר אסטרונומי כדי שיחתום בתמורה לחתימה על חוזה ארוך טווח, אולם איגהלו, שסיפר על אהבתו למנצ'סטר יונייטד, קבוצתו האהודה מילדות, מעוניין להמשיך במנצ'סטר ואף דווח שהקבוצה תנסה לצרפו לאלתר מהסינים, אך כאמור לעיל המו"מ תקוע וכעת הניגרי חושש שיצטרך לעזוב את הקבוצה אליה הוא מושאל עד ה-1.6.2020. 

איגהלו נצפה אתמול (חמישי) מגיע למתחם האימונים יחד עם נציגו כדי לנסות למצוא פתרון לסאגה ולהמשיך בשורות השדים האדומים לפחות עד תום עונת הפרמיירליג, שכידוע אתמול הוכרז רשמית על חזרתה החל מה-17.6 ועד סוף חודש יולי, כשבמקרה של מנצ'סטר יונייטד היא על סף העפלה לרבע גמר הליגה האירופית ועל כן העונה תסתיים מבחינתה ככל הנראה רק לקראת סוף חודש אוגוסט.

באנגליה אף פורסם כי איגהלו בן ה-30 שוחח עם ראשי קבוצתו כדי לנסות לשכנע אותם לאפשר לו לכל הפחות לסיים את העונה באנגליה. החלוץ כאמור הגיע בהשאלה בינואר האחרון, אבל ככל שהתקדמה העונה הצליח להתאקלם וגם מצא את הרשת ארבע פעמים בשמונה הופעות בלבד. הוא כזכור הגיע על תקן מחליף למרקוס ראשפורד הפצוע שנראה היה שסיים את העונה, אך בינתיים החלים ויעמוד לרשות אולה גונאר סולשיאר בחודש הבא. 


סולשיאר ואיגהלו. ימשיכו יחד לפחות עוד שלושה חודשים? (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי