המחטף של הקיץ? טימו ורנר על סף חתימה בצ'לסי

טימו ורנר
טימו ורנר | Jan Woitas/Pool via Getty Images

דיווח בעיתון הגרמני "בילד": חלוץ לייפציג, שמחוזר מזה שבועות ארוכים על ידי יורגן קלופ וליברפול, סיכם את תנאיו בשורות הלונדונים וירוויח כעשרה מיליון יורו בכל עונה עד 2025

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

כבר היה נראה שטימו ורנר בדרכו הבטוחה לליברפול, אבל אם להסתמך על הפרסום הערב (חמישי) בעיתון הגרמני הידוע "בילד", הוא יעבור לפרמיירליג בקיץ הקרוב, אבל ממש לא לאנפילד. כוכב ר.ב לייפציג נמצא על סף חתימה בצ'לסי, בחוזה שייכנס לתוקף עם תום עונת הבונדסליגה ויסתיים בקיץ 2025.

טימו ורנר בן ה-24 מחוזר מזה חודשים ארוכים על ידי ליברפול ובשבועות האחרונים אף נטען שהוא ערך מספר שיחות עם המנג'ר יורגן קלופ ומשתוקק לקראת המעבר, אולם במקביל היו באנגליה תהיות אם ליברפול אכן תבחר להפעיל את סעיף השחרור שלו בגובה 60 מיליון יורו. יתרה מכך, לפני כחודש פורסם שליברפול ביקשה מנציגיו של ורנר עוד זמן כדי להחליט ולאחר מכן פורסם כי הוא עשוי להגיע לאנפילד רק בקיץ 2021, אז מחירו יהיה כ-40 מיליון יורו. כעת, אם להסתמך על הדיווח ב"בילד", נראה שוורנר כלל לא מעוניין לחכות שנה נוספת עד שיעבור לשחק בפרמיירליג.

חלוץ נבחרת גרמניה הגיע ללייפציג משטוטגרט ביולי 2016 תמורת 14 מיליון יורו והעונה מעמיד מספרים נהדרים, כולל 25 שערי בונדסליגה ב-29 הופעות ולהם הוא גם הוסיף שבעה בישולים. חוזהו בלייפציג יסתיים רק בקיץ 2023, אבל במועדון לא משלים את עצמם בנוגע לאפשרות שהוא יישאר לטווח ארוך ונגלסמן כבר הצהיר השבוע שלמועדון אין איך לשכנע אותו להישאר.

עוד לפי "בילד", נציגו של ורנר הגיע היום ללייפציג כדי לקדם את השיחות להעברתו לצ'לסי וסירב למסור את תגובתו לפגישה ולפרסום לפיו החלוץ בדרך לבלוז. עוד על פי הדיווח, ורנר ירוויח כ-10 מיליון יורו בכל עונה בסטמפורד ברידג'. צ'לסי תשלם תמורתו את סעיף השחרור המוערך בכ-60 מיליון יורו.


ורנר. יגיע לאנפילד יחד עם צ'לסי? (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי