הרעב לא נגמר: צ'לסי תגיש הצעה על עוד כוכב ענק

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Shaun Botterill/Getty Images

לפי "דיילי מייל", הקבוצה של למפארד שלפי הדיווחים הקדימה את ליברפול במירוץ על ורנר, תנסה להחתים גם את קאי האברץ, הקשר המצוין של לברקוזן. "המועדון נחוש לטפח סגל שחקנים עצום ולפצות על השנים הקודמות"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

עם תחילת העידן של רומן אברמוביץ', צ'לסי השתלטה על השוק וקיבצה אליה לא מעט מהשחקנים הטובים בעולם. אחרי מספר שנים של שקטות יחסית, כולל עונש "אמברגו" – איסור העברות באמצע, נראה שצ'לסי שוב רעבה כדי להסתער ונגיף הקורונה כמעט לא השפיע עליה. לאחר הדיווחים על כך שהקדימה את ליברפול במירוץ אחרי טימו ורנר המצוין מלייפציג, כעת באנגליה דווח שהבלוז במירוץ אחרי כוכב ענק נוסף.

לפי "דייל מייל", צ'לסי לוטשת עיניים אל עבר קאי האברץ, הקשר הגרמני של באייר לברקוזן (22), משחקני העונה בבונדסליגה עד כמה, ורואה בו כמחליף המושלם לפדרו ו-וויליאן המזדקנים. הבלוז יגישו הצעה בקרוב. "אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה עם קאי, אבל ברור לנו שכל המועדונים הגדולים בגרמניה וגם ביתר הליגות באירופה רודפות אחריו", אישר המנהל הספורטיבי של לברקוזן, סימון רולפס.

לפי "בילד", לברקוזן כבר דחתה הצעה של 80 מיליון יורו מצד ריאל מדריד עבור הקשר שכבש כבר 15 שערים העונה, והיא דורשת מאה מיליון יורו. אסור לשכוח שצ'לסי צירפה בינתיים את חכים זייך מאייאקס בתמורה ל-38 מיליון ליש"ט.


ורנר והאברץ. יחד גם בגשר? (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

"המועדון נחוש בדעתו לטפח סגל שחקנים עצום ולהשלים את החסר אחרי השנים האלה", נכתב. עוד דווח כי צ'לסי תהיה מוכנה לדחות לבינתיים את התוכניות על צירוף שוער חדש, כדי להתמקד בחלק הקדמי.

צ'לסי, כמובן, עדיין לא יודעת האם תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. הקרובה של פרנק למפארד מדורגת במקום הרביעי בטבלה ביתרון שלוש נקודות בלבד על מנצ'סטר יונייטד כשנותרו תשעה מחזורים. במשחקה האחרון לפני הפגרה היא הביסה 0:4 את אברטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי