"סטרלינג ודה בריינה ישחקו בריאל מדריד אם הם ירצו"

ראחים סטרלינג, קווין דה בריינה
ראחים סטרלינג, קווין דה בריינה | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

המאמן השבדי סוון גוראן אריקסון נשאל על שני כוכבי מנצ'סטר סיטי שממתינים להכרעת בית הדין לערעורי ספורט: "זה יאכזב אותי באופן אישי, אני מקווה שהם יישארו"

(גודל טקסט)
שלושת ימי הדיונים בבית הדין לערעורי ספורט (CAS) הסתיימו ומנצ'סטר סיטי תמתין כחודש ימים עד להכרעה בעניינה. כידוע, אלופת אנגליה ערערה על הרחקתה לשנתיים מליגת האלופות (למעשה מכל מפעלי אופ"א) ואחרי כ-72 שעות אינטנסיביות של דיונים, הכרעה צפויה להתקבל תוך חודש, עוד לפני סיום עונת הפרמיירליג שתצא לדרך ביום רביעי.

אז עד שפפ גווארדיולה ושחקניו ידעו אם גם בשנתיים הבאות הם יוכלו להיאבק על תואר אלופי אירופה, העונה הם עדיין חזק בעניינים ועם יתרון 1:2 על ריאל מדריד מהמשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו – הגומלין צפוי להיערך במגרש הנייטרלי בליסבון, פורטוגל – בממלכה עוסקים בעתידם של שניים מהכוכבים הגדולים, ראחים סטרלינג וקווין דה בריינה.

לפני כחודש דה בריינה רמז שהוא ישקול לעזוב בטענה ש"שנתיים בלי לשחק בליגת האלופות זה יותר מדי", וכעת טוען המאמן הוותיק סוון גוראן אריקסון שאם ריאל מדריד תחליט לצרף את השניים והשחקנים ירצו בכך, מדובר בעסקה שתתבצע עוד הקיץ: "דה בריינה וסטרלינג ישחקו בריאל מדריד אם הם ירצו, אבל אותי באופן אישי זה יאכזב", סיפר השוודי בן ה-72, שאימן את מנצ'סטר סיטי לפני יותר מעשור, ב-2007/08, "אני מאוד מקווה שהם יישארו באנגליה, בליגה הכי טובה בעולם – זו לא שאלה שזו הליגה הכי פופולרית ואני לא יודע מה יהיה, אבל מקווה שהם יישארו".

השוודי גם דיבר על פפ גווארדיולה, שהצהיר כי יכבד את חוזהו גם בעונה הבאה, בסיומה הוא יסתיים, וסיפר: "הוא אחד המאמנים הטובים בעולם אם לא הטוב ביותר וזה תהיה מכה קשה לסיטי לאבד אותו לפני סוף החוזה. זה יהיה רע לאוהדים, לשחקנים, למועדון, לכולם – אני מקווה שהם יעשו ככל שביכולתם כדי להשאירו לפחות עד סוף החוזה"


סטרלינג ודה בריינה. הכל תלוי בהם? (CHARLY TRIBALLEAU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי