קאמבק? קוטיניו מוכן לקצץ בשכר כדי לחזור לליברפול

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Michael Regan/Getty Images

ברצלונה רוצה להיפטר מהברזילאי אשר מושאל לבאיירן מינכן, סוכנו הצהיר שהוא מעוניין לשוב לפרמיירליג. הקטאלונים ישתתפו בשכרו אם יושאל פעם נוספת

(גודל טקסט)

ברצלונה רוצה למכור את פיליפה קוטיניו בקיץ כדי להכניס כסף לקופת המועדון, שנמצאת במצב רע מאוד. קיה ז'ורבצ'יאן, סוכנו של הברזילאי אשר מושאל לבאיירן מינכן, הצהיר כי הוא מכוון לחזרה לפרמיירליג. על פי הדיווחים, הסוכן אף יצר קשר עם מאמן ליברפול, יורגן קלופ, כדי לדחוף לשובו לאנפילד.

באיירן החזיקה באופציה לרכוש את קוטיניו תמורת 120 מיליון יורו, אך היא החליטה לוותר עליה והיא פגה בחודש שעבר. בחודשים האחרונים שמו של השחקן בן ה-28 נקשר עם צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, טוטנהאם ולסטר סיטי, אך נראה כי מעדיף לשוב לליברפול.

סוכנו הצהיר בראיון ל-Sky Sports: "הליגה האנגלית היא ליגה שפיליפה תמיד נהנה ואהב לשחק בה, והוא ישמח לחזור ולעשות את זה. השאלה הנשאלת היא מה יהיה המצב הכספי של כל מועדוני הפרמיירליג אחרי מגפת הקורונה".

שכרו של קוטיניו מוערך בכ-225 אלף פאונד לשבוע ולא סביר שליברפול תוכל לשלם לו את אותו הסכום כדי להחזיר אותו, כשהמרוויח הבכיר במועדון הוא מוחמד סלאח שמכניס כ-200 אלף פאונד בשבוע. עם זאת, על פי הדיווחים הברזילאי מוכן לקצץ בשכרו כדי לשוב לאנפילד, ואם הדבר יקרה בעסקת השאלה, ברצלונה תהיה מוכנה להשתתף בחלק ממשכורתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי