דיווח: ניוקאסל מכינה הצעת עתק על צ'ירו אימובילה

צ'ירו אימובילה חוגג
צ'ירו אימובילה | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

לפי "גאזטה דלה ספורט", המגפייז רוצים להנחית את מלך שערי הסרייה א' ויקציבו לעסקה 135 מיליון יורו, כשלאציו תקבל 55 מיליון יורו. באיטליה תוהים: "מה יחליט החלוץ?"

קבוצות: לאציו ניוקאסל
(גודל טקסט)
צ'ירו אימובילה נמצא בעונת חייו. החלוץ האיטלקי בן ה-30 כבש העונה 27 שערי ליגה ב-26 משחקים ובסך הכל הרשית 30 שערים ב-33 משחקים בכל המסגרות. זה לא סוד שלאציו רוצה לשמור על הנכס הגדול ביותר שלה וביום שבת נכתב בתקשורת כי החלוץ צפוי להאריך את חוזהו עד 2025. אלא שכעת נכנס גורם חדש לתמונה. 
 
 
לפי "גאזטה דלה ספורט" שהתייחס לעניין גם בשער העיתון, ניוקאסל האנגלית שרוצה לבנות קבוצה חזקה בעונה הבאה עם שלל כוכבים, מנסה לפתות את החלוץ לעבור לפרמיירליג. המגפייז מוכנים להקציב לעסקה סכום עתק של 135 מיליון יורו. האיטלקים יקבלו 55 מיליון יורו בזמן שהחלוץ יחתום לחמש עונות עם שכר בגובה שמונה מיליון יורו לעונה.  אז איך הסכומים הגיעו ל-135 מיליון יורו? עניין של ברוטו ונטו ומענקים שונים.
 
 
"שוק גדול, הצעה שהכניסה את כולם להלם", נכתב בדיווח וכעת מחכים לראות מה יחליט החלוץ, שלא ממש הצליח מחוץ לאיטליה כששיחק בבורוסיה דורטמונד וסביליה. מצד שני בהתחשב בגילו זו עשויה להיות ההזדמנות האחרונה שלו לאתגר כזה.
 

כזכור, אימובילה הצטרף ללאציו בקיץ 2016 וכבש 116 שערים ב-167 משחקים, זכה איתה בסופר קאפ האיטלקי העונה וגם ב-2017 וכן בגביע האיטלקי. לאציו עצמה תנסה לשים את רעשי הרקע בצד. בעוד שמונה ימים תתארח אצל אטלאנטה בחידוש הליגה האיטלקית ותרצה להמשיך בעונה החלומית שלה, לא מעט בזכות אימובילה עצמו. לאציו שחולמת על סקודטו ראשון מאז 1999/00, מרוחקת נקודה מהאלופה יובנטוס כשהיא לא הפסידה מאז המחזור החמישי. ב-20 ביולי, במחזור ה-34, השתיים יפגשו ראש בראש בטורינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי