פפה ולקאזט צפויים לשוב להרכב ארסנל, ארטטה: "רוצים נקמה"

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

שחקני ההתקפה שלא עלו ב-11 נגד סיטי אמורים לחזור אליו מול ברייטון בשבת (16:50 בספורט1), התותחנים לא אמרו נואש במאבק על אירופה. ווטפורד, ווסטהאם ובורנמות' בקרב רותח בתחתית

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארבעה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-29 בפרמיירליג, כאשר המצב בתחתית רותח ואילו מתחת לרביעייה הראשונה בטבלה, מספר קבוצות מתחרות זו בזו על השגת הכרטיס לאירופה. ארסנל תנסה לשפר עמדות במאבק על ההעפלה לליגה האירופית, בעוד ווסטהאם, ווטפורד ובורנמות' המדורגות במקומות 16-18 בסדר הזה, מגיעות למשחקים נגד וולבס, לסטר וקריסטל פאלאס בהתאמה עם מאזן של 27 נקודות כל אחת ובידיעה שאין מקום לטעויות אם ברצונן לשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה באנגליה.

ברייטון – ארסנל (ישיר בספורט1 החל מ-16:50)
אחרי ההפסד המביך 3:0 למנצ'סטר סיטי שלשום, התותחנים ינסו לתקן את הרושם ולצבור נקודות בתקווה למעידות של טוטנהאם ושל וולבס, המדורגות מעליהם. המארחת, מנגד, מחפשת ניצחון בכורה בשנת 2020 שיעזור לה לברוח מהאזור המסוכן של הטבלה, שכן כרגע היא במקום ה-15 אך רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

מיקל ארטטה ייאלץ להסתדר ללא פבלו מארי וגרניט ג'אקה שנפצעו במשחק האחרון וגם בלי דויד לואיז, שהורחק במהלך ההפסד לסיטיזנס. היעדרות הבלמים מספרד ומברזיל פותחת לסוקראטיס את הדלת חזרה להרכב, דני סבאיוס אמור להחליף את הקשר האלבני במרכז השדה ובחלק ההתקפי, ניקולא פפה ואלכסנדר לקאזט צפויים לחזור ל-11 אחרי שלא פתחו נגד הקבוצה של פפ גווארדיולה. מי שכנראה ישלמו את המחיר הם הצעירים בוקאיו סאקה, אדי אנקטייה וג'ו ווילוק.

דויד לואיז. ערך את הופעתו האחרונה בארסנל? (Clive Mason/Getty Images)
דויד לואיז. ערך את הופעתו האחרונה בארסנל? (Clive Mason/Getty Images)

ארטטה אמר לקראת המשחק: "קשה לשים מאחורינו את המשחק נגד סיטי, אבל זה מה שעלינו לעשות. אחרי כל הפסד אתה מיד מחפש נקמה וזה מה שכולנו רוצים, נצטרך לעשות התאמות בגלל הפציעות ועומס המשחקים". על עתידו של דויד לואיז הוסיף המנג'ר: "לא יודע אם זה היה משחקו האחרון, הוא מנהיג ואני אגן עליו בכל הכוח כי אני מאמין בו, הוא הוכיח לי הרבה דברים בתקופה שלו כאן והקריירה שלו מדברת בעד עצמה". על הדחת מסוט אוזיל מההרכב: "אני פתוח איתו מהיום הראשון. הוא שיחק בכל משחק תחתיי לדעתי, ברגע שאראה שהוא מוכן, אתייחס אליו כמו לכולם. לפעמים שחקן צריך קצת יותר זמן, אשים אותו על המגרש כשאחשוב שהוא מוכן לתת את המיטב".

ווטפורד – לסטר (ישיר בספורט1 החל מ-14:20)
המשימה שנותרה לקבוצה של ברנדן רוג'רס היא בעצם לשמור על פער חמש הנקודות מצ'לסי ושמונה ממנצ'סטר יונייטד, כדי להבטיח העפלה לליגת האלופות ולהשלים קמפיין מצוין מבחינתה בעונה הנוכחית. השועלים יחסרו את ריקרדו פריירה ודניאל אמארטיי הפצועים, כשירותו של איוזה פרס תיבחן בסמוך למשחק ואילו זו של ריאן בנט מוגדרת כ-50/50, אך מי שכן ישחק הוא מלך שערי הפרמיירליג ג'יימי וארדי. מנגד, המארחת שנמצאת במקום ה-17 זקוקה בדחיפות לנקודות כדי להישאר מעל הקו האדום, אך המאבק נגד הירידה צפוי להימשך עד הרגע האחרון מבחינתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי