דיווח: מראדונה ישוב בימים הקרובים לליגה הארגנטינאית

דייגו ארמנדו מראדונה
דייגו ארמנדו מראדונה | AFP

כוכב העבר סיכם את תנאיו בחימנסיה לה פלאטה מהליגה הראשונה ויחזור לכדורגל המקומי אחרי תשע שנים. גבריאל בטיסטוטה שקיבל הצעה לשמש כעוזרו אמר: "אני מאחל לו כל טוב"

(גודל טקסט)
עדיין חסרה החתימה הרשמית, אבל דייגו מראדונה חוזר לכדורגל הארגנטינאי, השחקן העבר האגדי יאמן את חימנסיה לה פלאטה מהליגה הראשונה בארגנטינה, כך דווח היום (חמישי) ב-ESPN.


מראדונה נפגש אתמול (רביעי) עם נשיא המועדון וסיכם על כ-80 אחוז מתנאיו, כך אמר עורך דינו ובימים הקרובים תהיה פגישה נוספת שמיד אחריה, הארגנטינאי ישוב לתפקיד מקצועי במולדתו אחרי תשע שנים.


שחקן העבר הודה במהלך השבוע כי ברצונו לשוב למולדתו, אך טרם אישר כי נחתמה עסקה עם חימנסיה לה פלאטה: "אני לא רוצה לאכזב את האוהדים, עדיין לא נפגשתי עם אף אחד". אך יחד עם זאת פורסם סרטון שבו מראדונה דיבר ישירות עם אוהדי קבוצתו החדשה: "הם רוצים להחתים אותי בגלל הישגי העבר שלי, או בגלל שהם 'אוהדי מארדונה'. זה ממש מחמם את ליבי".




בנוסף לכך הציע לגבריאל בטיסטוטה לשמש כעוזרו והחלוץ העבר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני רוצה להודות לדייגו מראדונה על ההצעה, אני מאחל לו כל טוב".


כאמור דייגו מראדונה ישוב לאמן בארגנטינה לאחר תשע שנים כאשר ניהל את הנבחרת הלאומית, מאז אימן באל פוג'ירה מאיחוד האמירויות הערביות, שימש כיו"ר של דינמו ברסט ולאחרונה היה גם בדורדוס דה סינלואה מליגת המשנה של מקסיקו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי