מראדונה התקבל בחימנסיה ע"י אלפי אוהדים: "אני לא קוסם"

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Marcelo Endelli/Getty Images

אגדת העבר, שהחל לאמן את קבוצת התחתית מהליגה הארגנטינאית, ערך אימון בכורה במה שהפך ליום של חגיגות מטורפות במתחם האימונים: "באתי לעבוד. מי שלא יתאמן, לא ישחק"

(גודל טקסט)
הוא חוזר: דייגו ארמנדו מראדונה חתם לפני כמה ימים כמאמן חימנסיה לה פלאטה, והיום (ראשון) ערך את אימון הבכורה – וארגנטינה משתגעת. אלפי אוהדים הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה מתחתית הליגה הבכירה במדינה, שהפך להפנינג חי ולוהט משעות הבוקר. עם מתקנים מתנפחים, דוכני מזון וכמובן חנויות מזכרות מאולתרות – בהן חולצות של דייגו יכולות להגיע למחיר של אלפי פזו (מאות דולרים).


מראדונה עצמו הגיע למגרש יחד עם עורך הדין שלו מתיאס מורלה, ובלווי משטרתי של אופנועים ורכבים מאובטחים. לאור הטירוף ברחובות, זה מובן בהחלט. הוא התקבל תחילה על ידי השחקנים בחדר ההלבשה שבירכו אותו אחד אחרי השני ולאחר מכן יצא לדשא, שם קיבלו את פניו אלפי האוהדים המשולהבים שהתפוצצו מהתרגשות למראהו. הרעש באצטדיון הקטן היה אדיר. אחרי שהקהל נרגע מעט – אבל רק מעט – מראדונה התפנה לקבל חיבוק חם מיו"ר הקבוצה לוקאס ליכט ולדבר למעריצים.


"אני לא קוסם, באתי לעבוד", אמר דייגו, שכל מילה שלו התקבלה בתשואות מהיציעים. "הקבוצה הזאת הולכת לשמש דוגמה לגישה שלי. כאן, מי שלא יתאמן או לא ירוץ, לא ישחק". הוא בירך את השחקנים שלו ומחא להם כפיים, במה שהפך אוטומטית כמובן לגל עצום של מחיאות כפיים מהאוהדים. האימון החל מיד לאחר מכן, אבל האוהדים לא נרגעו והחגיגות ביציעים נמשכו בעוד השחקנים רצו על הדשא.




בין המברכים היה גיז'רמו בארוס שלוטו, לשעבר מאמן בוקה ג'וניורס שגדל כשחקן חימנסיה וכיום מאמן את זלאטן באל.איי. גלאקסי, שאמר: "תודה, דייגו. מי שאוהב לעולם לא שוכח. על אהבה משלמים באהבה ואנשים תמיד יאהבו אותך, לא משנה מה יקרה. אני הערצתי אותך, והיום הילדים שלי מעריצים אותך".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי