כמו מלך: צפו בקבלת הפנים הנדירה לה זכה מראדונה מניואלס

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Luciano Bisbal/Getty Images

כוכב העבר, ששיחק עבור הקבוצה מרוסאריו ב-1993 וחוגג יום 59, זכה לקבלת פנים נדירה שכללה כיסא מהודר על כר הדשא, תפאורה לכבודו ונאום מרגש, ושחקניו התפוצצו עם 0:4 יקר שחילץ את מספר 10 האגדי מהמקום האחרון

(גודל טקסט)

דבר כזה באמת שלא רואים כל יום. דייגו ארמנדו מראדונה, כדורגלן העבר האגדי וכיום מאמנה של חימנסיה לה פלאטה, הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) לרוסאריו למפגש מול ניואלס אולד בויס במסגרת המחזור ה-11 בליגה וזכה לקבלת פנים שספק אם מאמן יריב קיבל אי פעם. מראדונה שיחק בניואלס לתקופה קצרה ב-1993, אבל האוהדים המסורים זכרו לו חסד נעורים, כמעט כמו כל ארגנטינאי ממוצע, וערכו לו טקס מרשים במיוחד – שעות ספורות לפני יום הולדתו ה-59 שחל היום.

מראדונה, שאפילו זכה לכיסא מהודר עליו הוא גם חתם, גם נאם בפני האוהדים, רקד ושר את כל שירי האוהדים שהכיר, ומיד לאחר מכן שחקניו התפוצצו עם 0:4 מרשים – היה זה ניצחון שני של דייגו מראדונה וחימנסיה, שבמאזנם כעת 7 נקודות והם במקום ה-23 הלפני אחרון, עקפו בנקודה את גודוי קרוז, לעומת ה-18 של ניואלס שירדה למקום השביעי. ליאנדרו קונטין (40), מקסימיליאנו קאירה (50) הכפיל מבישול של קונטין, שתי דקות בלבד חלפו והוראסיו טיאנוביץ' קבע 0:3 ואת תוצאת המשחק חתם כבר בדקה ה-56 מתיאס גארסיה.

שני הניצחונות היחידים של חימנסיה העונה היו דווקא במשחקי חוץ ובשבת הקרובה הם ינסו לעשות זאת לראשונה בבית ועוד בדרבי הביתי מול אסטודיאנס המדורגת תשיעית.


Luciano Bisbal/Getty Images


Luciano Bisbal/Getty Images


Luciano Bisbal/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי