דיווח: דניאלה דה רוסי האריך את חוזהו בבוקה ג'וניורס עד סוף 2020

דניאלה דה רוסי
דניאלה דה רוסי | Marcelo Endelli/Getty Images

האיטלקי לא מוותר על החלום: לאחר שזכה לערוך חמש הופעות בלבד במדי ענקית הליגה הארגנטינית, אליה הצטרף בקיץ האחרון, ב"אולה" טענו כי הוא מתכוון להישאר בה חצי שנה יותר מהתקופה שסוכמה בין הצדדים

(גודל טקסט)

דניאלה דה רוסי לא מתכוון לוותר על החלום כל כך מהר. האיטלקי חתם בבוקה ג'וניורס בקיץ האחרון, אך זכה לערוך חמש הופעות בלבד במדיה בגלל פציעות חוזרות ונשנות שמנעו ממנו לעזור לקבוצתו להינצל מהדחה נוספת מגביע הליברטדורס, שוב נגד היריבה השנואה ריבר פלייט. כזכור, מי שהוביל את המהלך לצירופו של דה רוסי הוא המנהל המקצועי של בוקה ניקולאס בורדיסו, ששיתף איתו פעולה ברומא במהלך הקריירה שלו כשחקן.

בעקבות התוצאות המאכזבות של המועדון, עתידו של בורדיסו הוטל בספק ולכן הנחת היסוד הייתה שגם דה רוסי יסיים את דרכו והשערות לגבי חזרה שלו לארץ המגף החלו לעלות לאחרונה. אבל לפי הדיווח שעלה אתמול (ראשון) ב"אולה" הארגנטיני, הקשר בן ה-36 האריך את חוזהו שאמור היה להסתיים ביוני 2020 וצפוי להישאר בבוקה עד לחודש דצמבר בשנה הבאה, בלי קשר למה שיעלו בגורלו של בורדיסו.

בארגנטינה טוענים שהאיטלקי השתלב בדיוק לפי התכניות בחדר ההלבשה של הכחולים-זהובים ומשפיע רבות על הדור הצעיר בקבוצה. בנוסף, בבוקה מבינים את הצורך בשחקן מנוסה שינהיג את הסגל, בייחוד לאור סימני השאלה סביב עתידו של קרלוס טבס בקבוצה.


מרגיש טוב בבוקה ג'וניורס. דה רוסי (Amilcar Orfali / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי