הטלנובלה נמשכת: מראדונה חזר בו וימשיך לאמן את חימנסיה

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Marcelo Endelli / Stringer

לאחר שמספר 10 האגדי הודיע על עזיבתו יחד עם הנשיא גבריאל פלגרינו, לחץ מצד האוהדים הביא את האחרון להגיע לפשרה עם המועמדים להחליפו ולשכנע את דייגו להישאר בתפקיד

(גודל טקסט)

הוא נשאר: רק לפני יומיים (שלישי) הודיע דייגו מראדונה על התפטרותו מחימנסיה לה פלאטה, אך 48 שעות בסך הכל לאחר מכן, מספר 10 האגדי טלטל את ארגנטינה פעם נוספת והסכים לחזור בו מהחלטתו ולהמשיך לאמן את הקבוצה, כך פורסם ב"קלרין".

מה גרם למראדונה להתחרט? כזכור, דייגו החליט לעזוב את חימנסיה לאחר שנודע לי כי נשיא המועדון הנוכחי, גבריאל פלגרינו, אינו מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות שייערכו בשבוע הבא: "באתי בגללו ואני עוזב יחד איתו", אמר מראדונה. אתמול החלו מאות אוהדי הקבוצה להפעיל לחץ על הנהלת המועדון, כשהתייצבו מחוץ למשרדים וזעקו את דרישתם להשיב את האליל לתפקיד.

הלחצים הועילו ופלגרינו נפגש עם חברי הרשימה שחותרת לתפוס פיקוד על המועדון מלה פלאטה, כאשר כולם הסכימו על דבר אחד: הרצון לראות את מראדונה ממשיך לאמן את הקבוצה, לאחר שהשיב לאוהדים את התקווה בנוגע להישארות בליגה והביא לשינוי בתדמית המועדון.

בסופו של דבר סוכם כי פלגרינו יחבור לרשימה ויקבל תפקיד בכיר בהנהלה, מה שהביא את מראדונה לבטל את התפטרותו וקבע כי בחצות הלילה של יום ראשון הקרוב, דייגו יעמוד על הקווים במשחק נגד ארסנל (00:35, שידור ישיר בספורט1).

שוב טלטל את ארגנטינה. מראדונה (Marcos Brindicci / Stringer)
שוב טלטל את ארגנטינה. מראדונה (Marcos Brindicci / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי