צפו: ריבר סיימה בתיקו, טבס העניק לבוקה אליפות במחזור הסיום

קרלוס טבס
קרלוס טבס | ALEJANDRO PAGNI/AFP via Getty Images

הכי מטורף שיש: המוליכה הייתה זקוקה לניצחון כדי לחגוג, אבל סיימה ב-1:1 מול טוקומן ובמקביל היריבה המושבעת ניצחה 0:1 את חימנסיה לה פלטה של לא אחר מאשר דייגו מראדונה וחגגה בפעם ה-34 בתולדותיה

(גודל טקסט)

לא ייאמן מה שקרה הלילה (בין שבת לראשון) בארגנטינה. מחזור סיום העונה סידר את הדרמה הכי גדולה שיכולה להיות ובסופו מהפך בפסגה: ריבר פלייט מעדה אצל אתלטיקו טוקומן וברגע האחרון הייתה זו היריבה המושבעת, שלא לומר השנואה על ידה, בוקה ג'וניורס שזכתה באליפות במשחק בית מול דייגו מראדונה וקבוצתו חימנסיה לה פלטה!

בוקה ג'וניורס הייתה חייבת לנצח את הקבוצה של מראדונה, השחקן הגדול בתולדותיה ועד היום האהוב ביותר על ידי אוהדיה, אבל במקביל גם לקוות למעידה של מרסלו גז'ארדו וקבוצתו. ריבר שיחקה מול המדורגת 14 שלא ניצחה עדיין בשנת 2020 – בעשרת משחקי הליגה האחרונים היא סיימה שלוש פעמים בתיקו והפסידה שבעה – אבל שום דבר לא עבד "למיליונרים". כבר בדקה ה-11 היא עלתה ליתרון, אבל הדגל הונף לנבדל ומכיוון שאין VAR בארגנטינה, התוצאה נותרה בעינה.

תשע דקות אחר כך שחקני ריבר שגו בכדור קרן וחאבייר טולדו הימם את ארגנטינה כולה. מתיאס סוארס אמנם איזן בדקה ה-35 והוריד את מפלס הלחץ במהרה, אלא שעד שריקת הסיום לא נכבש שער נוסף. המשמעות היא שבוקה הייתה חייבת לנצח ובדקה ה-72 אצטדיון הבומבונרה רעד כאשר קרלוס טבס, מי אם לא הוא, כבש שער חמישי ברציפות והעניק לבוקה ג'וניורס את האליפות בזכות פוטו-פיניש מטורף שכלל חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים. בוקה סיימה את העונה עם 48 נקודות, אחת יותר מריבר ועם תואר אליפות בפעם ה-34 בתולדותיה. ומראדונה? הוא זכה לטקס, לנשיקה חמה מטבס לפני המשחק וגם בסיום.



מראדונה וטבס (Marcos Brindicci/Getty Images)


טבס הבלתי נגמר חוגג שער אליפות (Marcelo Endelli/Getty Images)


Marcelo Endelli/Getty Images


גז'ארדו ושחקני ריבר מתקשים לעצור את הדמעות (Marcelo Endelli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי