טבס הגיב לנשיקה עם מראדונה והודה: "זה מרגש כמו התואר הראשון"

קרלוס טבס חוגג
קרלוס טבס חוגג | Marcelo Endelli/Getty Images

קרליטוס, שלא מזמן שקל לפרוש, הביא אליפות במו רגליו בוקה ג'וניורס עם מעט עזרה ממספר 10: "ידעתי שאני חייב לנשק אותו, שייתן לי מזל". מאמן ריבר, אותה עקפה האלופה: "כבר שומע את כל השטויות שיגידו"

(גודל טקסט)

אוהדי בוקה ג'וניורס, במיוחד אלה שישבו הלילה (בין שבת לראשון) ביציעי ה"בומבונרה", חוו סערת רגשות: זה התחיל עם הביקור של השחקן האגדי ביותר בתולדות המועדון – דייגו מראדונה שחזר כמאמן הקבוצה האורחת חימנסיה, כלל מעקב אחרי התפתחויות במשחק המקביל, של היריבה המושבעת ריבר פלייט והסתיים בדרך הכי מתוקה שיש מבחינת ה-xeneizes: פצצה שירה קרלוס טבס לרשת בדקה ה-72 הייתה שווה אליפות עבור הקבוצה בכחול-זהב, שעקפה את ריבר במחזור האחרון אחרי שזו מעדה אצל אתלטיקו טוקומן.

אין דרך חלומית יותר מבחינת בוקה לחגוג אליפות מאשר לעשות זאת על חשבון האויבת הכי גדולה, זו שלפני קצת יותר משנה חגגה זכייה בגביע הליברטדורס מול העיניים שלה ולפני מספר חודשים שוב הדיחה אותה בחצי הגמר של אותו מפעל. זהו אמנם לא תואר יבשתי, אך בהחלט תחושה של נקמה קטנה מבחינת טבס וחבריו.

מראדונה דרך בבומבונרה לראשונה מזה 12 שנים, שבהן תקף את המועדון לא פעם על ההתנהלות שלו. הקהל קיבל אותו בתשואות אדירות, הקבוצה המארחת העניקה לו חולצה ממוסגרת ומספר 10 נישק את הדשא כשהוא מתקשה לעצור את הדמעות. עוד לפני שריקת הפתיחה, טבס קיבל את מראדונה בנשיקה לוהטת על השפתיים ששברה את הרשת: "ידעתי שאני צריך לנשק את דייגו כדי שיתן לי מזל. זה אחד הקמעות שלנו, לפעמים צריך לחפש את המזל", אמר קרליטוס אחרי הניצחון. מבחינת מראדונה הערב נגמר באופן עצוב הרבה יותר, שכן ההפסד לקבוצה האהובה עליו מכל הוריד את חימנסיה שלו לליגת המשנה באופן סופי.

הנשיקה הלוהטת בין טבס למראדונה (Marcos Brindicci/Getty Images)
הנשיקה הלוהטת בין טבס למראדונה (Marcos Brindicci/Getty Images)

כובש שער האליפות ההיסטורי המשיך והגיב לערב המרגש: "אני עדיין לא מעכל, זה אחד הריגושים הכי גדולים שחוויתי בכדורגל. נלחמנו עד הסוף, עמדנו בלחץ. אני לא יודע בכמה תארים זכיתי, אבל התואר הזה הוא כמו הראשון עם בוקה".

מי שמכונה "אל אפאצ'ה" התחבט במחשבות על פרישה רק בחודש דצמבר האחרון, אחרי שבשנתיים האחרונות איבד את הרעב ואף ירד למעמד של שחקן ספסל תחת מאמנים קודמים. אלא שבישורת האחרונה של העונה, תחת המאמן החדש-ישן מיגל אנחל רוסו שהגיע בפגרת הקיץ, טבס חזר להיות טבס וכבש שישה שערים בשבעה משחקים, כל הדרך לחגיגות האליפות. "אני שמח בשבילו כי הוא היה בסיטואציה קשה כשהגעתי", סיפר רוסו, "כל הקרדיט על כל זה שלו. עכשיו הוא צריך להמשיך, כי הוא יודע יותר מכולם איך העסק הזה מתנהל".

טבס חוגג את שער האליפות (ALEJANDRO PAGNI/AFP via Getty Images)
טבס חוגג את שער האליפות (ALEJANDRO PAGNI/AFP via Getty Images)
שחקני בוקה חוגגים את האליפות הכי מתוקה (ALEJANDRO PAGNI/AFP via Getty Images)
שחקני בוקה חוגגים את האליפות הכי מתוקה (ALEJANDRO PAGNI/AFP via Getty Images)

ומה אמר מרסלו גז'ארדו, מאמנה של ריבר פלייט המאוכזבת? "הדבר הנורמלי ביותר בכדורגל זה להפסיד יותר ממה שאתה מנצח, זה קורה לכל בני האלמוות. היום זה התור שלנו להפסיד ויקראו לזה כישלון, אני כבר שומע את כל השטויות שיגידו. ברכות לבוקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי