מראדונה וחימנסיה ניצלו מירידת ליגה: הופסקו המשחקים בארגנטינה

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Marcos Brindicci / Stringer

הליגה אמנם הגיעה לסיומה עם הזכייה הדרמטית של בוקה באליפות, אך היורדות לליגת המשנה מושפעות גם מ"גביע הליגה" - שלא יתקיים בעקבות משבר הקורונה ולכן היורדות הוקפאו ו"אל דיוס" נשאר בליגה הבכירה

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. במהלך הלילה (בין שני לשלישי) גם בארגנטינה הודיעו על סיום עונת 2019/20 בכל מפעלי הכדורגל במדינה בעקבות איסור על עריכת משחקים לפחות עד חודש יולי הקרוב. לכן, העונה הבאה תיפתח באיחור ותיערך מחודש ינואר ועד דצמבר, שינוי מוחלט של לוח הזמנים כדי להתאים את המצב למשבר הקורונה.

כידוע, הליגה הארגנטינית הסתיימה כבר, בוקה ג'וניורס זכתה באליפות במחזור הסיום, אך המשמעות של סיום כל הליגות בארגנטינה, שם שיטת היורדות מהליגה הבכירה היא על בסיס ממוצע על פני שלוש שנים, היא שהוקפאו היורדות העונה ובעונה הבאה והמרוויחה הגדולה מכך היא חימנסיה לה פלטה של דייגו מראדונה, שתישאר בליגה הבכירה.

אמנם עונת 2019/20 הסתיימה, אך החל מהשנה לקבוצות התחתית שאמורות לרדת הייתה הזדמנות נוספת להינצל דרך "גביע הליגה", ומכיוון שהוא נדחה הוקפאו היורדות. באשר למפעלי הקופה ליברטדורס וגביע הסודאמריקנה, המשתתפות במפעלים אלו יהיו על סמך המיקום בטבלת הליגה.


מראדונה וטבס. המאמן נשאר בליגה, החלוץ זכה באליפות (Marcos Brindicci/Getty Images)

נשיא ההתאחדות קלאודיו צ'יקי טאפיה אישר: "משחקי גביע הליגה והגביע ייערכו ברגע שיינתן האישור מצד הממשלה ומשרד הבריאות לשוב לשחק, אך עונת 2019/20 הסתיימה ולכן גם לא יהיו יורדות העונה ובעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי