"יובנטוס תמכור את דיבאלה בשביל אמבפה ואסנסיו"

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyimages

על פי דיווחים באיטליה, הגברת הזקנה תהייה מוכנה להפרד מכוכבה הארגנטינאי בכדי לממן את רכישת כוכב פ.ס.ז' והספרדי. יונייטד וברצלונה הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו. קלייני מפרגן לרונאלדו: "הוא ישחק עד גיל 40"

(גודל טקסט)
כשכריסטיאנו רונאלדו הרעיד את עולם הכדורגל בקיץ האחרון עם הגעתו ליובנטוס, רבים מאוהדי הגברת הזקנה בפרט וחובבי הענף כולו פינטזו על שיתוף הפעולה ההתקפי של CR7 עם כוכב הקבוצה לפני הגעתו, פאולו דיבאלה.


ואכן, למרות שמתחילת העונה נדמה כי האידיליה ההתקפית אצל אלופת איטליה מתוקתקת למדי, היום (שני) עולים פרסומים שאלופת איטליה בשבע השנים האחרונות מעוניינת למכור את הארגנטינאי שלה בכדי לרכוש את קיליאן אמבפה מפ.ס.ז' ומרקו אסנסיו. העיתון טוטו ספורט, ששכיח מאוד בטורינו, פרסם שהקבוצה מעוניינת בשני הכוכבים הצעירים כראייה לטווח הרחוק, וכדי שיצרו יחד עם רונאלדו את שלישיית ההתקפה הטובה בעולם.


לפי הידיעה, ביובנטוס מודעים לעניין הגדול שיש בכמה קבוצות גדולות באירופה בדיבאלה, בין היתר מנצ'סטר יונייטד וברצלונה. ביובה רוצים לנצל את המומנטום ולמכור אותו בסכום של 120 מיליון יורו ולשדרג את ההתקפה שלהם בכוכבי על אפילו גדולים יותר. הדבר יביא לרעידת אדמה חיובית ב"גברת הזקנה" שתשודרג עוד יותר אם תשיג את חלוץ העתיד אמבפה.


Ecco la #primapagina dell'edizione odierna:
#Juve: attacco alle stelle
– Vertice #Inter in #Cina: #Marotta a casa #Suning
#MotoGp: #Dovizioso in trionfo nel diluvio di #Valencia
Leggi l'edizione digitale ➡️ https://t.co/mcLPYlFdgipic.twitter.com/9umWVUjJ4g

— Tuttosport (@tuttosport) 19 בנובמבר 2018


אחת הקבוצות שרוצות את דיבאלה כאמור היא מנצ'סטר יונייטד, מולה כבש הארגנטינאי העונה את שער הניצחון עבור קבוצתו באולד טראפורד. הארגנטינאי עצמו הגיב בזמנו לשמועות על עזיבה: "אני לא חושב על מעבר שלי אלא רק על העונה ביובנטוס. כרגע אני מאושר בקבוצה".


בנושא אחר, בלם הקבוצה ג'ורג'יו קייליני התייחס לכריסטיאנו רונאלדו והרעיף תשבוחות על חברו לקבוצה: "הוא מגיע לכל אימון ראשון. הוא השחקן הכי אינטליגנטי שהכרתי והוא גורם לאחרים תמיד להיראות יותר טוב. אם הוא ישמור על הבריאות והיכולת הפיזית אין סיבה שהוא לא ישחק עד גיל 40 ברמות הכי גבוהות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי