רונאלדו עלה מהספסל ומנע מיובנטוס הפסד בכורה בליגה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

המוליכה נקלעה לפיגור 2:1 אצל אטאלנטה, הפורטוגלי נכנס (65) וקבע 2:2 (78). בנטנקור הורחק, איבוד נקודות שני בלבד העונה לגברת הזקנה אבל הפער בצמרת בכל זאת צמח בשל הפסד 1:0 דרמטי וסוער של נאפולי לאינטר

קבוצות: נאפולי מילאן
(גודל טקסט)
במקביל לפרמיירליג, גם בסרייה A נערך היום (רביעי) מחזור ה"בוקסינג דיי" כשכל הקבוצות משחקות (10 משחקים בסך הכל). יובנטוס התארחה אצל אטאלנטה וחילצה 2:2 דרמטי, מילאן המשיכה לאכזב עם 0:0 עלוב אצל פרוזינונה החלשה ורומא השיגה 1:3 קל על ססואולו. במשחק המרכזי בסוף היום ניצחה אינטר 0:1 דרמטי את נאפולי בסן סירו.


פרוזינונה – מילאן 0:0
במשחק הראשון של היום פגשה הקבוצה של גאטוסו את היריבה מהתחתית שניצחה רק משחק אחד העונה, אבל המשיכה את היכולת הגרועה שלה מהתקופה האחרונה ושוב לא הצליחה לנצח ואפילו לא להבקיע. קאמילו צ'יאנו כבש לזכות פרוזינונה בדקה ה-37, אבל השער נפסל לאחר בדיקה ב-VAR.


זהו משחק הליגה הרביעי ברציפות בו מילאן לא מבקיעה, מאז הניצחון 1:2 על פארמה, נתון שהמועדון רושם לראשונה מאז 1984. לצד ההדחה המאכזבת מהליגה האירופית על ידי אולימיפיאקוס, לגאטוסו יש הרבה עבודה לעשות ואולי הוא ירצה להביא רכש בינואר. במיוחד לאור העובדה שטימואה בקאיוקו נפצע בדקה ה-82 באופן שנראה קשה ולא ברור לכמה זמן ייעדר. 


 
אוי לבושה. שחקני מילאן (Gettyimages)
 
 

אטאלנטה – יובנטוס 2:2

עם כריסטיאנו רונאלדו על הספסל, מוליכת הטבלה עלתה ל-0:1 כבר בדקה השנייה אחרי שבראט ג'ימסיטי כבש שער עצמי אומלל. אטאלנטה לא הרימה ידיים ודובאן סאפטה איזן  בדקה ה-24 אחרי פעולה אישית מרשימה, 1:1 בהפסקה.


בדקה ה-53 הגברת הזקנה נותרה ב-10 שחקנים לאחר שרודריגו בנטנקור ספג כרטיס צהוב שני והורחק. שלוש דקות עברו וסאפטה השלים צמד לאחר נגיחה מדויקת, מהפך ו-1:2 מדהים למארחת. נגמר? לא אם זה תלוי ברונאלדו. מלך שערי המוליכה הוזעק למגרש בדקה ה-65 ומנע הפסד בכורה בליגה כעבור 13 דקות עם שערו ה-12 העונה. איבוד נקודות שני בלבד העונה ליובנטוס, שמחזיקה במאזן של 16 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.


תוצאות נוספות

רומא – ססואולו 1:3

ספאל אוזינדה 0:0

טורינו – אמפולי 0:3

בולוניה – לאציו 2:0

קליארי – גנואה 0:1

סמפדוריה – קייבו 0:2

פיורנטינה – פארמה 1:0

78' GOALLLLLL!!!!!!!! @Cristiano EQUALISES FROM THE CORNER!!!!!!!!! ⚪️⚫️#AtalantaJuve [2-2] #ForzaJuvepic.twitter.com/fUVeXgA0Tv

— JuventusFC (@juventusfcen) December 26, 2018


אינטר – נאפולי 0:1
המשחק המרכזי של מחזור הבוקסינג דיי הבטיח הרבה וסיפק די מעט, לפחות לאורך 80 הדקות הראשונות. ואז קוליבאלי נרשם בפנקס, ולאחר שהגיב לא יפה לכרטיס האדום שנשלף לעברו ראה גם אדום והורחק, מותיר את נאפולי ב-10 שחקנים. הקבוצה של אנצ'לוטי ניסתה לשמור על התוצאה ולצאת מסן סירו עם נקודה, שלפחות תשמור על הפער בצמרת זהה, אבל לאוטרו מרטינס שעלה מהספסל בדקה ה-83 קיבל בתוספת הזמן כדור נהדר מקייטה באלדה וכבש שער ניצחון דרמטי ויקר. ואם זה לא מספיק, גם אינסינייה ראה את האדום ממש לפני השריקה ויחמיץ את המשחק הבא נגד בולוניה.


אינטר שמרה על פער חמש הנקודות בינה לבין לאציו שבמקום הרביעי, והתקרבה לאותו מרחק מנאפולי שנראה שכבר כמעט לא יכולה לסגור על יובנטוס המפחידה. שתי הקבוצות ימשיכו בקרוב את המסע לעבר תואר בליגה האירופית, וגם שם זה לא הולך להיות פשוט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי