אלגרי: "2019? רוצים לזכות בליגת האלופות"

מסימיליאנו אלגרי
מסימיליאנו אלגרי | AFP

מאמן יובנטוס סימן מטרות אחרי ה-1:2 על סמפדוריה: "עבורי רונאלדו הוא הטוב בעולם ואיתו יש לנו סיכוי טוב יותר". הפורטוגלי כבש 15 שערים ובישל עוד שבעה בחצי העונה הראשונה שלו באיטליה: "היה סיבוב ראשון ענק"

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)
יובנטוס סיימה את שנת 2018 בניצחון 1:2 על סמפדוריה, שהסתיים בשערורייה אחרי ששער של ריקרדו ספונארה מסמפדוריה נפסל בטענת נבדל על ידי טכנולוגיית ה-VAR, אבל כלל לא ברור אם ההחלטה הייתה נכונה. עם סיום המחזור ה-19, הסרייה A יצאה לפגרת החורף ותחזור לפעילות ב-21 בינואר, כשבין לבין מצפה לגברת הזקנה משחק גביע נגד בולוניה ב-12 בינואר והסופרקאפ האיטלקי מול מילאן ב-16 בינואר.


כריסטיאנו רונאלדו מוליך לבדו את אבלה הכיבושים של הליגה עם 14 שערים ו-15 בסך הכל בכל המסגרות בחצי העונה הראשונה שלו באיטליה, כשמצא את הרשת בממוצע כל 77 דקות, כשנוסף רשם 7 בישולים, נתון מרשים לכל הדעות עבור כדורגלן שיהיה בן 34 בעוד קצת יותר מחודש. עם זאת, לראשונה מאז 2010, כבש הפורטוגלי פחות מ-50 שערים בכל המסגרות בשנה קלנדרית וב-2018 הבקיע 49.


ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב שזו שנת השיאים של יובנטוס. הקבוצה ליקטה ב-2018 לא פחות מ-101 נקודות ליגה ו-53 נקודות עד כה בחלק הראשון של העונה. שני שיאים בפני עצמם. "כל העולם מוחא כפיים ליובנטוס", נכתב. רונאלדו קיבל על משחקו את הציון 7.5 ומסימיליאנו אלגרי 6.5 על ניהול המשחק. הקפטן ג'ורג'יו קייליני ופאולו דיבאלה קיבלו את הציון 7 כל אחד.


La #primapagina di oggi!
⚽️ Juve, un anno da recordAre Dominik #Paris super-bis a Bormio! ⚠️ Calcio e tifo violento, la lettera di @matteosalvinimi e molto altro… pic.twitter.com/GsBO8TdGbp

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) December 30, 2018

אלגרי הודה שה-VAR בעיייתי אחרי שגם העניק פנדל לכל קבוצה, כשמאמן יובה טען לעומת זאת שלא היה שורק לאף אחד מהם. "אנחנו זקוקים לעוד 37 נקודות בערך כדי להבטיח את האליפות. היה חשוב מאוד לסיים את השנה בפסגה וזה ממש לא היה פשוט. השער של סמפדוריה היה מעמדת נבדל ברורה וטוב שה-VAR פסל אותו, כי זה היה צודק. בסך הכל הצגנו יכולת טובה, אבל אחרי שער היתרון היינו צריכים רק לשמור על הכדור ונקלענו לכמה מתפרצות מסוכנות אחרי איבודי כדורים. אסור לבצע טעויות כאלה בעתיד".


המאמן התייחס גם למטרותי הקבוצה לקראת 2019: "אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו עבורי הוא השחקן הטוב בעולם ואיתו יש לנו סיכוי טוב יותר לזכות בליגת האלופות, אבל אנחנו אפילו עדיין לא בינואר ויש עוד המון עבודה בדרך". אלגרי החמיא גם לפאולו דיבאלה שבישל את השער הראשון: "הוא עשה תנועה מצויינת היום ויצר קשר דינמי בין ההתקפה והקישור".


כובש הצמד רונאלדו אמר בעצמו אחרי המשחק: "הקבוצה מצליחה ועשינו סיבוב ראשון ענק, אבל יש עוד סיבוב שלם נוסף ואנחנו צריכים לעבוד קשה". על החלטות ה-VAR אמר: "אני בעוד הטכנולוגיה הזאת כי היא מביאה לכך שהשופטים עושים פחות טעויות".



רונאלדו ודיבאלה. זכו למחמאות מאלגרי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי