רונאלדו לאחר התיקו: "אני שמח שכבשתי, לא מהתוצאה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כלי התקשורת באיטליה התמוגגו מההופעה של כריסטיאנו רונאלדו בתיקו 3:3 המשוגע של יובנטוס ופארמה. נאפולי צמצמה את הפער בצמרת ל-9 נקודות

(גודל טקסט)
נאפולי צמצמה אמש (שבת) את הפער מיובנטוס לתשע נקודות. הגברת הזקנה סיימה בתיקו 3:3 מטורף נגד פארמה, בעוד נאפולי גברה בקלות 0:3 על סמפדוריה. יובה סיימה שבוע לא קל עם הדחה מהגביע ותיקו מול פארמה בליגה למרות שהציגה כדורגל יפה והתקפי ברוב שלבי המשחק.


כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד ליובה שהובילה 1:3, אבל זה לא הספיק אחרי שג'רביניו המתקמבק הבקיע צמד והשווה ל-3:3 וכבר כבש 8 שערים העונה בליגה האיטלקית. יובנטוס אמנם נשארה בלתי מנוצחת בליגה האיטלקית אחרי 22 משחקים, אבל רושמת לראשונה העונה משחק 2 ברציפות ללא ניצחון, אחרי שהובסה והודחה השבוע מהגביע על ידי אטאלנטה. 


 

רונאלדו אמר בסיום: "אני מאושר מהשערים שכבשתי, לא מהתוצאה. אבל זה הכדורגל. הלכנו אחורה בדקות האחרונות ופארמה ניצלה את ההזדמנויות שהיו לה. לא חושב שהתוצאות האחרונות שלנו הן בגלל עומס משחקים. אנחנו רגועים ולא חוששים. אנחנו בטוחים ביכולת של הקבוצה ושל המאמן והצוות המקצועי".

רונאלדו כבש כבר 17 שערים העונה והוא מוביל את טבלת הכובשים בסרייה א', "גאזטה דלו ספורט" כתב על ג'רביניו: "הוא הצליח נגד CR17".


 

Vintage @Cristianopic.twitter.com/bN131jVUgO

— B/R Football (@brfootball) February 2, 2019
מאסימיליאנו אלגרי אמר שהוא עצמו לא מודאג מצמצום הפער בצמרת: "9 נקודות זה פער בריא. אני מאמין שהמעידה הזאת רק תעשה לנו טוב, אבל היינו רכים מדי בהגנה וביצענו יותר מדי טעויות. היו המון פעולות בפן ההגנתי שהיו שטחיות והשחקנים חסרו ריכוז על מנת למנוע מהשערים האלו להגיע. אנחנו חייבים להיות מפוקסים יותר. אסור לנו לקחת דבר כמובן מאליו".


יובה אולי ספגה בגלל שלראשונה שלושת הבלמים הטובים שלה המוכנים BBC לא שיחקו – אנדראה בראצלי, לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני. הסטטסטיקה אומרת שהגנת יובנטוס ספגה 6 שערים בשני המשחקים האחרונים בהם שיחקה הקבוצה. לעומת זאת ב-14 המשחקים לפני כן ספגה הגנת הקבוצה שישה שערים. 

 

אלגרי אמר על ההגנה של יובה: "זו הייתה הפעם הראשונה בה ארבעת השחקנים האלו שיחקו ביחד. הקבוצה לא עזרה לצמד הבלמים, והפקירו אותם במצבים של אחד על אחד. השחקנים צריכים להבין שאין בושה בלהעיף כדור ליציעים במידת הצורך. לפחות נתנו לאלו שהתלוננו על זה שאנחנו לא משחקים מספיק אטרקטיבי סיבות לשמוח וליהנות, אבל כעת הם מבינים שכדורגל יפה לא תמיד משתלם. לפעמים הפעולה הנכונה היא להעיף את הכדור הרחק מהשער".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי