ספאלטי יורה: "אפשר לחשוב שאינטר היתה קבוצה ווינרית בלעדיי"

ספאלטי
ספאלטי | Gettyimages

לאחר ההפסד לבולוניה בסן סירו, מאמן אינטר דיבר על מעמדו על הקווים של הנראזורי: "השחקנים מאחוריי, הבעיה היא שאנחנו עושים טעויות בסיסיות". לראשונה מזה 63 שנה, הקבוצה פתחה שנה עם שלושה משחקי ליגה ללא שער

(גודל טקסט)
בלאגן גדול באינטר אחרי ההפסד אתמול 1:0 לבולוניה בסן סירו, כאשר יש כבר דיבורים על כך שלוצ'יאנו ספאלטי יפוטר. בפה מארוטה, המנהל הספורטיבי של אינטר, אמר בתגובה: "כל השמועות סביב מעמדו של ספאלטי הן חסרות בסיס. איני יודע איך מייצרים שמועות כאלו לגבי מאמן שנמצא במקום השלישי בטבלה. יש אמון מלא במעמדו". ההפסד של אינטר מדהים במיוחד בשל העובדה שבולוניה לא ניצחה 14 מחזורים, מאז ספטמבר 2018, והיא מדורגת מתחת לקו האדום.


אינטר ספגה הפסד שני ברציפות בליגה ושלישי בכל המסגרות. זה גם משחק ליגה שלישי ללא ניצחון וללא שער זכות. לראשונה מאז 1956, אינטר לא כבשה שער בשלושת משחקיה הראשונים בשנה קלנדרית בליגה, ולקחה רק נקדה אחת בתיקו 0:0 נגד סאסואלו. בנוסף, מאורו איקרדי מהווה את הסמן הכי גדול למשבר כיוון שלא כבש כבר שישה משחקי ליגה. העיתון "קוריירה דלו ספורט" כתב: "ספאלטי איבד את זה. רשם הפסד שלישי רצוף כולל בגביע וניסה את הבלם אנדראה ראנוקיה כחלוץ. הדבר מראה עד כמה באינטר נמצאים בדיכאון. זה משבר מלא". העיתון "טוטו ספורט" הוסיף: "קונטה קרוב יותר מתמיד לאינטר. האוהדים שרקו בוז לשחקנים".


ספאלטי עצמו הגיב לשמועות שרצות כי אנטוניו קונטה מועמד לאמן את אינטר במקומו ואמר: "אפשר לחשוב שאינטר היתה קבוצה ווינרית בלעדיי, ורק בגללי הפסיקה לזכות בתארים ולנצח. באינטר נותנים לי גב, אבל חסר לנו אופי והבעיה היא שאנחנו עושים טעויות בסיסיות". לשאלה אם השחקנים עדיין מאחוריו ב-100% אמר: "אני מאמין שהם בוטחים בי עדיין והשחקנים עדיין מאחוריי, אבל חסר לנו משהו בלחימה על המגרש. ממש לא מעניין אותי אם הקבוצה תיתן לי תמיכה או לא, כי זה חשוב למי שמעמדו מעורער ואני לא חושב שהגענו למצב הזה עדיין".


ספאלטי קיבל ציון 4 על ניהול המשחק שלו ב"גאזטה דלו ספורט", איקרדי קיבל ציון זהה.


Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚠️ Inter e Spalletti, ultima spiaggia ⚽️ Piatek c'è, Milan su ⚽️ Juve, tornano Bonucci e Chiellini Gli sparano: Manuel lotta per la vita.
E molto altro… pic.twitter.com/bzVYCIIhbC

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 4 בפברואר 2019






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי