איקרדי דורש פגישה עם נשיא אינטר. ישחק עד סיום העונה?

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

החלוץ שלא קיבל דקות משחק מאז תחילת פברואר, לא ימריא עם הקבוצה לגרמניה למשחק נגד פרנקפורט בליגה האירופית (חמישי, 19:45, ישיר בספורט4). אף אחד באיטליה לא יודע איך תסתיים הסאגה, אולי אף בבתי המשפט

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

סאגת מאורו איקרדי ממשיכה להעסיק את איטליה כולה. קפטן הנראזורי לא שיחק מאז תחילת חודש פברואר כשהוא טוען שהוא פצוע, אך במועדון חושבים שמדובר בפציעה קלה כזו שלא מצדיקה היעדרות מהמגרשים. כמובן שהוא בנתק מרופא הקבוצה. המשבר בינו לבין המועדון מחריף וטרם נמצא פתרון.

החלוץ לא חוזר למגרשים. איקרדי לא ימריא עם הקבוצה למשחק הראשון בשמינית גמר הליגה האירופית בחמישי (19:45, שידור בספורט4) מול איינטרכט פרנקפורט. במהלך האימון המאמן לוצ'יאנו ספאלטי ניגש לחלוץ ושאל איך הוא מרגיש ואיקרדי השיב לו: "אני עדיין מרגיש כאבים". 

ב"גאזטה דלה-ספורט" דווח היום (שלישי) שהחלוץ פגוע מאינטר ומשוכנע שמתנהל נגדו מסע צלב במטרה לערער את מעמדו בקרב האוהדים, משום שהמועדון רוצה למכור אותו בקיץ לאחר שהמשא ומתן לחוזה חדש לא צלח. איקרדי הכועס דורש פגישה דחופה עם נשיא המועדון, סטיבן זאנג, שיחזור למילאנו בסוף השבוע הבא, כמה שעות לפני הדרבי, בו איקרדי לא צפוי לקחת חלק.


איקרדי. קרב התשה מול קבוצתו (AFP)

איקרדי, לו חוזה בקבוצה עד 2021, יבקש הסברים מנשיא המועדון. מעבר לכך, הוא דורש להיות היחיד שיחליט על עתידו, שנראה רחוק מאוד מהסן סירו.
אף אחד באיטליה לא יודע כיצד הסיפור יסתיים. אחרי הכל, הבעיה האמיתית נשארה. לא מן הנמנע שהמאבק יגיע אפילו למסלולים אחרים – משפטיים.

בינתיים, שני הצדדים מפסידים. איקרדי תקוע, דווקא אחרי העונה הטובה בקריירה שלו (29 שערים אשתקד), והניסיון לפייס את אוהדי הקבוצה לא הצליח. אינטר, מצידה, ניצחה רק בשניים מתוך שבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, ובשלושה לא מצאה את הרשת.

לאחר ההפסד 2:1 לקליארי במחזור האחרון, הנראזורי ראו את היריבה העירונית מילאן עוקפת אותה בטבלה. הקרב על המקום הרביעי באיטליה, שמוביל לליגת האלופות, נפתח מחדש, כשגם רומא נושפת בעורפה ויש לה בסך הכל שלוש נקודות פחות מאינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי