הזעזוע ברומא נמשך: מונצ'י התפטר, ראניירי מונה למאמן

קלאודיו ראניירי
קלאודיו ראניירי | רומא, רשמי

המנהל המקצועי זעם על פיטורי די פרנצ'סקו והתעמת עם אוהדים: "מוכן ללכת מכות עם כל אחד מכם", לאחר מכן יצאה הודעה רשמית ועל פי כל הדיווחים הוא צפוי לעבור לארסנל. המאמן הוותיק חתם עד תום העונה

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

הזעזועים ברומא לאור ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות מול פורטו ברביעי לא נפסקים. אמש (חמישי) פוטר המאמן אוזביו די פרנצ'סקו ונודע שמחליפו יהיה קלאודיו ראניירי, שהגיע היום לרומא ומונה למאמן הקבוצה עד תום העונה, אבל הפצצה האמיתית הוטלה בצהרי יום שישי, כאשר רומא הודיעה על פרידה הדדית מהמנהל המקצועי מונצ'י, שלמעשה התפטר מתפקידו.


מונצ'י, שזו הייתה עונתו השנייה במועדון לאחר שהצטרף מסביליה בקיץ הקודם, צפוי להצטרף לארסנל שמעוניינת בו. מונצ'י הרגיש שמעמדו נחלש במועדון, כשלא הצליח למנוע את פיטורי המאמן אוזביו די פרנצ'סקו שאותו הוא מינה וגם לא הייתה לו השפעה על בחירת המחליף. "אני רוצה להודות לכולם על התמיכה בי בזמן שביליתי ברומא", מסר דרך האתר הרשמי.


עוד לפני התפטרותו,, מונצ'י התעמת עם אוהדי רומא שקראו לעברו: "הרסת את הקבוצה!". העימות היה חריף במיוחד ומונצ'י ענה להם: "אני מוכן ללכת מכות עם כל אחד מכם". גם לאחר שהתנצל וטען שהתקשורת הוציאה את דבריו מהקשרם, היה ברור שאין דרך חזרה. לאחר המשחק פרנצ'סקו טוטי היה זה שדיבר עם העיתונאים. חוזהו של מונצ'י בקבוצה היה עד 2021 ודווח שארסנל מוכנה לשלם את סעיף השחרור שקיים בחוזהו, אולם ספק אם תצטרך כעת. מונצ'י כבר עבד בהצלחה עם מאמן התותחנים, אוני אמארי, כששיתפו פעולה בסביליה.

 

Arsenal target Monchi incredibly ‘threatens Roma fans who claim transfer guru has ‘wrecked the team" https://t.co/vIAJJPtrYtpic.twitter.com/0fYUsxliE0

— thegirlsun (@thegirlsun21) 8 במרץ 2019


במקביל, קלאודיו ראניירי הפך למאמן השביעי בשמונה השנים של הנשיא פאלוטה מכהן כנשיא המועדון. בקבוצה בטוחים שיצליח להרגיע את הרוחות על אף שנכשל בנאנט ובפולהאם מאז האליפות ההיסטורית עם לסטר. הקוטג'רס ניצחו רק בשלושה מתוך 17 משחקיו של המאמן על הקווים.


ראניירי, שחתם על חוזה עד תום העונה, סיפר: "כשרומא פונה אליך, אתה לא יכול להגיד לה לא. אני שמח להיות כאן". פרנצ'סקו טוטי אמר: "קלאודיו אוהד רומא, הוא גדל כאן והוא אחד המאמנים הוותיקים ביותר שיש בכדורגל העולמי".


זו תהיה הקדנציה השנייה של האיטלקי בקבוצה. בעונת 2009/10 סיים עם רומא במקום השני אחרי אינטר בפער של שתי נקודות בלבד, אולם בעונתו השנייה במועדון פוטר כבר בחודש פברואר. במחזור הקרוב רומא תארח את אמפולי ותקווה לחזור למסלול הניצחונות (במחזור הקודם הובסה בדרבי מול לאציו) כשהיא רחוקה שלוש נקודות מאינטר הרביעית בקרב על ליגת האלופות.

 

La gallery della giornata di Claudio Ranieri

https://t.co/kqiSQshONw#ASRomapic.twitter.com/vE4JwzOHHX

— AS Roma (@OfficialASRoma) March 8, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי