מכל הלב: סמי חדירה ישוב לאימונים מלאים ביובנטוס בקרוב

סמי חדירה
סמי חדירה | AFP

הקשר, שלא זוכה להרבה דקות משחק, סבל מבעיה בקצב הלב ונעדר כחודש משורות אלופת איטליה. יעמוד לרשותו של אלגרי כבר נגד אמפולי וייתכן שישותף בשל עייפות השחקנים הקבועים לאחר פגרת הנבחרות

(גודל טקסט)
בזמן שיובנטוס עשתה מהפך נהדר נגד אתלטיקו מדריד והביסה אותה 0:3, מי שלא היה חלק מהחגיגה הוא הקשר הגרמני סמי חדירה. הקשר בן ה-31 התבקש לנוח במשך כחודש לאחר שב-20 בפברואר נבדק והתגלתה אצלו בעיה בקצב הלב. חדירה לא שיחק גם במשחק הראשון בספרד. בשורות הביאנקונרי לא נכנסו ללחץ אבל חיכו לחזרתו של הקשר, ואתמול (חמישי) הגיעו הבשורות הטובות.


באתר הרשמי של יובנטוס נכתב: "לאחר שעבר בדיקות קרדיולוגיות, סמי חדירה יוכל לשוב לפעילות ספורטיבית נורמלית ואינטנסיבית". חדירה עצמו עובר עונה לא פשוטה בכלל במדי הזברות. עוד לפני הבעיה בליבו, סבל הקשר משלוש מפציעות לא פשוטות ורשם העונה 15 משחקים בלבד, זאת בניגוד לעונה שעברה בה שותף ב-39 משחקים. לחדירה חוזה ביובנטוס עד 2021.


המשחק הבא של יובנטוס, לאחר פגרת הנבחרות כמובן, יהיה נגד אמפולי בבית ב-30 במרץ (יום שבת), כשבוע לפני המשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, נגד אייאקס. ייתכן ואלגרי ייתן דקות ספורות לחלק מהמחליפים שלא יחזרו עייפים מפגרת הנבחרות. במחזור שעבר, כזכור, רשמה יובנטוס הפסד בכורה העונה בליגה כשנכנעה 2:0 מול גנואה.


Superati gli accertamenti per @SamiKhedira ➡️ https://t.co/xSBMgphUPepic.twitter.com/ZGaoqESAag

— JuventusFC (@juventusfc) 21 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי