למרות שחזר לאימונים: איקרדי לא בסגל למשחק נגד לאציו

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הקפטן זכה לשבחים מכיוון ספאלטי, שאמר: "הוא נראה כמו שחקן חדש", אך הנראזורי העדיפו שלא לכלול אותו בסגל על אף היעדרותו של לאוטרו מרטינס הפצוע. זאנטי: "יש יותר מדי דיבורים. חייבים להגיע לליגת האלופות"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אינטר תשחק היום (ראשון) נגד לאציו בסן סירו במשחק חשוב מאוד בקרב על ליגת האלופות, עדיין בלי הקפטן מאורו איקרדי. הכוכב חזר לאימוני הקבוצה באמצע השבוע החולף וגם קיבל מחמאות מהמאמן לוצ'אנו ספאלטי, שטען כי "הוא נראה כמו שחקן חדש" אחרי שלא התאמן כמעט חודשיים בעקבות העובדה שבאינטר לקחו ממנו את סרט הקפטן. הארגנטינאי לא שיחק מאז 9 בפברואר ולאחר מכן נלקח ממנו סרט הקפטן שהועבר לשוער סמיר הנדנוביץ' בשל סירובו  לטוס לווינה למשחק בליגה האירופית בטענה שהוא פצוע.


למרות התלהבותו של המאמן, הוחלט שאיקרדי לא יהיה בסגל. ספאלטי אמר: "במובן מסוים הוא כמו שחקן חדש כי הוא היה בחוץ זמן רב. אני מאמין שהוא עוד לא מוכן ולא יוכל לעזור לחבריו בקבוצה. הוא חזר מהיעדרות ארוכה והיו דברים חשובים בקבוצה שיש לקחת אותם בחשבון". ההחלטה התקבלה למרות היעדרותו של לאוטרו מרטינס חלוץ אינטר שנפצע עם נבחרת ארגנטינה.


אינטר הצליחה לנצח 2:3 את מילאן בדרבי לא מזמן, והקבוצה של גאטוסו נכנעה אתמול 1:0 לסמפדוריה כך שהיא יכולה להיות רגועה יותר כלשזכותה שתי נקודות יתרון על פני היריבה העירונית ומשחק חסר. אחד ממנהלי אינטר ושחקן העבר חאבייר זאנטי הסביר למה איקרדי לא בסגל: "זו לא החלטה מוזרה. הוא חזר רק השבוע ואין מה למהר איתו. החלטנו ללכת איתו צעד אחר צעד ולא חושב שיש בזה משהו מוזר". זאנטי הוסיף  כי יותר מדי מדברים על איקרדי וזה גורם לחוסר ריכוז על כר הדשא: "במקום לדבר כל כך הרבה על איקרדי חייבים להישאר מאוחדים כדי לזכות בכרטיס לליגת האלופות". קייטה באלדה צפוי לשחק היום  כחלוץ "9 מזויף" בחוד של אינטר.


| CONVOCATI

Ecco i 21 nerazzurri a disposizione per #InterLaziopic.twitter.com/zPHG97XmVo

— Inter (@Inter) March 30, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי