נאפולי הביסה 1:4 את רומא, לאציו הדהימה את אינטר

ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק | AFP

סגנית המוליכה לא התקשתה באולימפיקו והשלימה ניצחון שני ברציפות. מיליק, מרטנס, ורדי ויונס כבשו למנצחת, פרוטי איזן זמנית. הקבוצה מרומא ניצחה בסן סירו 0:1, מילינקוביץ'-סאביץ' שבר בצורת ארוכה

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון הדחוק של יובנטוס וההפסד המפתיע של מילאן, המחזור ה-29 בליגה האיטלקית הגיע לסיומו הלילה (ראשון) עם שישה משחקים. במפגש הראשון חזרה אטאלנטה מפיגור וגברה על פארמה 1:3 בחוץ. מואחר יותר רומא רשמה תבוסה 4:1 ביתית לנאפולי, פיורנטינה נפרדה בתיקו 1:1 עם טורינו, ספאל ברחה מעט מתחתית לאחר 0:1 חשוב נגד פרוזינונה ובולוניה מהתחתית ניצחה 1:2 את ססואולו בדקה ה-90. במפגש האחרון, שנעל את המחזור, לאציו גברה על אינטר 0:1 בסן סירו ועקפה את היריבה העירונית רומא.


אינטר – לאציו 1:0

ללא מאורו איקרדי שחזר להתאמן אך עדיין לא נכלל בסגל, אינטר נכנעה בבית 1:0 ונעצרה לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים. הנראזורי נותרו במקום השלישי עם שתי נקודות יותר מהיריבה העירונית מילאן ו-10 פחות נאפולי השנייה. לאציו, שהגיעה אחרי שני ניצחונות גדולים על רומא ופארמה, גירדה 0:1 קטן-גדול וטיפסה למקום השישי בטבלה על חשבון היריבה העירונית.


אינטר פתחה את המשחק חזק, אבל החמיצה ללא הרף והגעגוע לאיקרדי רק הלך וכבר כאשר דווקא לאציו הייתה זו שעלתה על לוח התוצאות. לואיס אלברטו הרים כדור מדוד היישר לראשו של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שנגח לרשת ושבר בצורת בת שלושה חודשים ללא שער בסרייה א'. 0:1 מפתיע לאורחת בסיום.



ספלאטי לא רגוע על הקווים (Gettyimages)


רומא – נאפולי 4:1

קלאודיו ראניירי אמנם ניצח את אמפולי במשחקו הראשון בקדנציה המחודשת ברומא, אך מאז קבוצתו רושמת הפסד שני ברציפות, לאחר ה-2:1 המשפיל לספאל מהתחתית במחזור הקודם הקבוצה מבירת איטליה רשמה תבוסה ביתית לסגנית המוליכה.


ארקדיוש מיליק העלה את התכולים ליתרון מהיר כבר בדקה השנייה, רומא הצליחה להתאושש וירדה להפסקה בשוויון לאחר פנדל מדויק של דייגו פרוטי בדקה ה-45, אך נאפולי החלו בבליץ בעשר הדקות הראשון במחצית הראשונה ועלו ליתרון כפול לאחר שערים של דריס מרטנס (50) וסימונה ורדי (55). בהמשך רומא חיפשה את השער המצמק, אך דווקא אמין יונס כבש את השער הרביעי וקבע תבוסה.



אכזבה גדולה ברומא (AFP)


פארמה – אטאלנטה 3:1
מי אם לא ג'רביניו העלה את פארמה ליתרון כבר בדקה ה-8 עם שערו העשירי העונה בסרייה א' והפיח הרבה תקוות אצל אוהדי המארחת, אבל אטאלנטה החזקה הגיבה במהרה עם שער של מריו פשאליץ' (24) והפכה את התוצאה (75 ו-94) הודות לצמד של דובאן ספאטה הנפלא שהעלה את מאזנו ל-19 שערי ליגה העונה (כמו רונאלדו ופיונטק) וסידר לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז במאבק על הכרטיס לאירופה.


אטאלנטה רשמה ניצחון ליגה שלישי בארבעה מחזורים וטיפסה למקום החמישי בטבלה על חשבון רומא. מנגד, המאזן העגום של פארמה עומד על ניצחון בודד בתשעת המשחקים האחרונים, אולם פתיחת עונה די טובה שלה הובילה לכך שהיא ניצבת במרכז הטבלה ומרוחקת באופן יחסי מהקו האדום.



הכרטיס לאירופה בהישג יד. שחקני אטאלנטה (Gettyimages)


פיורנטינה – טורינו 1:1
לאחר ששתיהן הפסידו את משחקן האחרון לפני הפגרה, צמד המועדונים ממרכז הטבלה חיפש שלוש נקודות על מנת להמשיך את המאבק על הכרטיס לאירופה. ג'ובאני סימאונה כבש ראשון בדקה השביעית לאחר מהלך נהדר בו עבר את השעור, דניאלה באזלי איזן בדקה ה-34 לאחר בעיטה אדירה מחוץ לרחבה וקבע חלוקת נקודות שלא ממש עזרה לאף אחת.


⏱️ FULL TIME ⏱️
#FiorentinaTorino 1-1#NoiSiamoFirenze ⚜️ #InsiemeSiamoPiùForti#FullTimepic.twitter.com/A8W37UFknY

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) March 31, 2019

תוצאות נוספות
פרוזינונה – ספאל 1:0
בולוניה – ססאולו 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי