טורינו הדהימה 0:2 את מילאן, נאפולי גברה על פרוזינונה

דריס מרטנס
דריס מרטנס | Gettyimages

הקרב על אירופה מתחמם. הפסד היסטורי לרוסונרי, מרטנס השווה את שיאו של מראדונה. אמין יונס הכפיל לאחר מבצע מבריק (50) והפער מאינטר צמח ל-8 נקודות. 1:2 חשוב ללאציו בחוץ נגד סמפדוריה

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
אחרי ה-1:1 בין אינטר ליובנטוס והניצחון החשוב של רומא, המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) עם חמישה מפגשים. מי שפתחה את משחקי היום הייתה נאפולי, שגברה 0:2 בחוץ על פרוזינונה והתבססה במקום השני. לאחר מכן גברה לאציו 1:2 בחוץ על סמפדוריה, ספאל וגנואה נפרדו ב-1:1 והמשחק בין קייבו לפארמה הסתיים בתוצאה זהה. במשחק המאוחר של הערב, טורינו היממה את מילאן


פרוזינונה – נאפולי 2:0
אחרי שני הפסדים רצופים בכל המסגרות, האורחת פתחה חזקה ובדקה ה-19 דריס מרטנס מצא את הרשת בפעם ה-81 במדי נאפולי בסרייה א' והשתווה לדייגו מראדונה האגדי. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה היה זה אמין יונס שהכפיל לאחר מבצע אישי מבריק וקבע את תוצאת המשחק.


נאפולי השנייה הגדילה את הפער מאינטר השלישית לשמונה נקודות כאשר נותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. בשבוע הבא (ראשון ב-21:30) החבורה של קרלו אנצ'לוטי תוכל להבטיח רשמית את הסגנות אם תנצח בביתה את קליארי ואינטר תמעד במשחק החוץ שלה נגד אודינזה. פרוזינונה, מנגד, רחוקה כבר עשר נקודות ומשחק עודף מחוף מבטחים והיא במרחק נגיעה מנשירה רשמית לסרייה ב'.


סמפדוריה – לאציו 2:1

צמד של פליפה קאייסדו (2 ו-20) סידר לקבוצה מהבירה ניצחון חוץ חשוב וסיכוי לסיים את העונה באחד המקומות שמובילים לאירופה. במחזור הבא לאציו תארח באולימפיקו את אטאלנטה שמדורגת מעליה ותהיה חייבת לקחת את כל הקופה. מנגד, סמפדוריה, שסיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של גסטון ראמירס, הצליחה לצמק לאחר שערו ה-23 של מלך שערי הסרייה א' פאביו קוואליארלה (56), אך נוצחה ונותרה במקום התשיעי אחרי הפסד שני ברציפות והפער בינה לבינה המקום השישי רק הולך וגדל.



קאייסדו חוגג צמד מהיר (Gettyimages)




טורינו – מילאן 0:2
המאבק על הכרטיס לאירופה מהסריה א' מתחמם. הערב, טורינו אירחה את הרוסונרי. האורחת ידעה שניצחון יקפיץ אותה למקום ה-4 בטבלה על חשבון רומא, אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד. פיונטק פתח על הספסל והחבורה של גאטוסו נראתה כאילו לא התאוששה מההפסד ללאציו. כבר במחצית הראשונה המארחת נראתה מסוכנת יותר והגיעה ליותר מצבים, בעוד הרוסונרי ספגו 3 כרטיסים צהובים כבר אחרי רבע שעה. הקבוצות ירדו להפסקה בשוויון 0:0.


המחצית השנייה נפתחה אחרת לגמרי. בדקה ה-56, השופט הלך ל-VAR לאחר תיקול גס של פרנק קסייה ברחבה והצביע על הנקודה הלבנה. אנדראה בלוטי ניגש לכדור העונשין בקור רוח וכבש את הראשון. 0:1 לטורינו. הקהל הביתי התעורר, ו-10 דקות לאחר מכן, אלחנדרו ברנגואר סיים מבצע קבוצתי מצוין עם בעיטה חדה מהאוויר היישר לפינה הימנית. 0:2 לטורינו ששמרו על היתרון עד הסיום, והשיגו ניצחון ראשון על מילאן אחרי 18 שנים. 









בעקבות הניצחון המפתיע של טורינו, שקפצה למקום החמישי בטבלה הקרב על אירופה צמוד מתמיד. ההפרש בין רומא במקום הרביעי לבין לאציו במקום השמיני עומד על 5 נקודות בלבד! 



תוצאות נוספות

ספאל – גנואה 1:1

קייבו – פארמה 1:1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי