דיווח: קונטה סיכם באינטר לשלוש שנים. לוקאקו מועמד

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | AFP

באיטליה בטוחים שגם אם ספאלטי יקח את הקבוצה למקום השלישי, דינו נחרץ. המאמן שחוזר לקווים לאחר שנת שבתון, ירוויח תשעה מיליון יורו ויגיע עם רשימת דרישות כדי לבנות קבוצה תחרותית יותר

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר עדיין נאבקת בכל כוחה על המקום השלישי בליגה האיטלקית שיוביל אותה לליגת האלופות בעונה הבאה, והערב תארח את קייבו, אך באיטליה בטוחים שזה כלל לא חשוב ודינו של לוצ'יאנו ספאלטי נחרץ. עיתון "לה רפובליקה" מדווח היום שאנטוניו קונטה סיכם בנראזורי לשלוש עונות וירווח תשעה מיליון יורו לעונה. המנהל המקצועי בפה מארוטה אישר את העסקה. כזכור, רק לאחרונה הודיע האיטלקי שלא ייאמן את רומא.

קונטה לא אימן בשנה האחרונה לאחר שפוטר מצ'לסי והוא מצוי במאבק משפטי ארוך מול האנגלים לגבי הפיצויים, אך בעבר הצליח בארץ המגף כשזכה בשלוש אליפויות עם יובנטוס וגם באליפות ובגביע עם הבלוז. בדיווח צוין שרק אם ברצלונה או פריז סן ז'רמן תפנה לקונטה בטווח המיידי – העסקה תתפוצץ. באינטר מודעים לכך שהמאמן יגיע עם דרישות רבות כדי לבנות קבוצה חזקה יותר. דייגו גודין, הקפטן של אתלטיקו מדריד, יצטרף לחזק את ההגנה, והוא לא יהיה הרכש היחיד.

שחקן כנף חדש ולפחות חלוץ אחד נמצאים על הכוונת של קונטה ואחד מהם הוא רומלו לוקאקו, החלוץ הבלגי של מנצ'סטר יונייטד, שאחרי עונת בכורה טובה עם 27 שערים – דעך השנה. הוא כבש 15 שערים בלבד ב-45 משחקים.


לוקאקו (Getyyimages).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי