לאחר שלא הגיעו לצ'מפיונס: גאטוסו ולאונרדו התפטרו ממילאן

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | Gettyimages

המאמן עזב את הרוסונרי לאחר סיום עונה מאכזב ביותר, על אף שהחזיק בחוזה לשנתיים נוספות: "החלטה קשה, אך הייתי חייב לקבל אותה". סימונה אינזאגי ומרקו ג'יאמפאולו מועמדים להחליפו, גם המנהל המקצועי נפרד

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

ג'נארו גאטוסו הודיע באופן רשמי כי הוא עוזב את תפקידו כמאמן מילאן. האיטלקי בן ה-41 נפרד מהרוסונרי לאחר שפספס בצורה מאכזבת את הכניסה לליגת האלופות במחזור הסיום של הסריה A. מילאן גברה 2:3 על ספאל ביום ראשון האחרון, אך זה לא הספיק לה על מנת להשתלב ברביעיית הצמרת לאחר שסיימה עם נקודה פחות מאינטר ואטאלנטה. יחד עם המאמן התפטר גם המנהל המקצועי לאונרדו, שמילאן אישרה את סיום דרכו מאוחר יותר.

המאמן היוצא אמר שלמרות אקורד הסיום הצורם, הוא עוזב את המועדון ברוח טובה: "זו החלטה שהייתי חייב לקבל", אמר גאטוסו, "מדובר בהחלטה קשה מבחינתי, אך השקעתי בה מחשבה. ויתרתי על השנתיים שנותרו לי בחוזה כי היחסים שלי עם המועדון הזה לעולם לא יהיו תלויים בכסף". סימונה אינזאגי שאימן את לאציו בעונה החולפת ומרקו ג'יאמפאולו, שהדריך את סמפדוריה, נחשבים למועמדים המובילים לרשת את אגדת הרוסונרי, כך לפי 'יאהו! ספורט'. רק אתמול , כזכור, אמר גאטוסו שהוא "מרוסק" אך הוסיף: "אף אחד לא אמר לי שאני עוזב".

גאטוסו החליף בתפקיד את וינצ'נזו מונטלה בנובמבר 2017. קשר נבחרת איטליה לשעבר קיווה להכניס רוח חדשה במועדון, אך בעונתו הראשונה הוא הצליח להגיע למקום השישי בליגה בלבד. בגביע הוא הצליח מעט יותר, עם הגעה למעמד הגמר, שם הובס על ידי יובנטוס. השנה כאמור הוא קפץ מקום אחד בטבלה, אך כשל בניסיון להחזיר את מילאן לבמה המרכזית של אירופה, לאחר שניצח רק חמישה משחקים מתוך ה-11 האחרונים של העונה.

סיום עונה מאכזב. גאטוסו (gettyimages)
סיום עונה מאכזב. גאטוסו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי