דיווחים: טן האח לא שוחרר מאייאקס, פונסקה יאמן את רומא

אריק טן האח
אריק טן האח | Gettyimages

בהולנד מפרסמים שהקבוצה מבירת איטליה ביקשה לפתוח במגעים, אולם המנהל הספורטיבי מארק אוברמארס דחה את ההצעה על הסף ובמקביל המשיך את השיחות להארכת חוזהו. לפי "סקיי", מאמן שחטאר יחתום בקרוב

קבוצות: אייאקס רומא
(גודל טקסט)

בהולנד מפרסמים הערב (שלישי) שראשי רומא יצרו קשר עם מארק אוברמארס, המנהל הספורטיבי של אייאקס אמסטרדם, וביקשו לפתוח במגעים לצירופו של המאמן אריק טן האח, לו חוזה לעונה נוספת.

אייאקס, כך על פי אותו דיווח, דחתה על הסף את הבקשה ובמקביל נטען שאוברמארס כבר החל בשיחות עם טן האח לגבי הארכת חוזהו כשבמועדון מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם המאמן שהוביל את הקבוצה לעונה בלתי נשכחת.

מעבר לרצון להשאיר את טן האח, ממנו כאמור מאוד מרוצים במועדון, בדיווח נכתב שראשי אייאקס עדיין זועמים על ההתנהלות של מונצ'י, המנהל המקצועי של רומא בעונה שעברה, ומאוכזבים מהצורה בה ניהלה הקבוצה מבירת איטליה את המגעים לצירופו של הכוכב חכים זייך במהלך הקיץ שעבר.


טן האח. באייאקס פסלו את הפנייה על הסף (Gettyimages)

רומא, שפיטרה במהלך העונה את אוסביו די פרנצ'סקו ומינתה במקומו את קלאודיו ראניירי, מחפשת כאמור מאמן שיחזיר את המועדון לצמרת הכדורגל האיטלקי כאשר את העונה החולפת סיימה רק במקום השישי. כעת, לאחר שהבינו כי טן האח לא רלוונטי, פאולו פונסקה, מאמנו של מנור סולומון בשחטר דונייצק, הוא המועמד המוביל וב"סקיי" נכתב כי לאחר פגישה עם ראשי הג'יאלורוסי במדריד, הוא צפוי לחתום לשלוש שנים.

אייאקס וטן האח זכתו העונה באליפות הולנד בפעם ה-34 והחזירו את התואר לאמסטרדם לראשונה מאז 2014. בנוסף, הקבוצה המלהיבה של המאמן ההולנדי זכתה בגביע ורשמה עונה בלתי נשכחת בליגת האלופות שהסתיימה רק בגומלין חצי הגמר לאחר שער דרמטי של טוטנהאם עמוק בתוך תוספת הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי