סארי הוצג ביובנטוס: "הרמה בליגת האלופות גבוהה, נתמקד בליגה"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | טוויטר

המאמן החדש של הביאנקונרי ערך את מסיבת העיתונאים הרשמית הראשונה שלו בטורינו, והסתייג לגבי המטרות לעונה הבאה: "יובה מחויבת לאוהדים להתמודד על כל תואר". הרכש: "צריך לבדוק את סוג השחקנים שאני מחפש"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
אחרי שבועות ארוכים עמוסים בשמועות וספקולציות, מאוריציו סארי חתם בתחילת השבוע ביובנטוס והיום (חמישי) הוצג סוף סוף כמאמן החדש של הקבוצה. סארי ערך מסיבת עיתונאים מיוחדת באצטדיון שבטורינו לצד המנהל הספורטיבי פאביו פראטיצ'י ודיבר על התכניות שלו למועדון היוקרתי.


"אני מאוד שמח להיות כאן", פתח סארי, "יש לנו דרך ארוכה לעשות ביחד. יובנטוס מחוייבת לאוהדים שלה להתמודד על כל תואר אפשרי, אבל האחריות עלינו מוטלת יותר בליגה כאן באיטליה מאשר בליגת האלופות, שם הרמה קשה יותר והתחרות גבוהה".


המעבר ליובה אחרי שאימן בנאפולי: "אני לא חושב שזה מהפכני. הגעתי לנאפולי לפני שלוש שנים ונתתי את כולי, הלכתי לשם כי הייתי אוהד שלהם והיתה לי הרגשה שהם יכולים להתחרות ברמות הגבוהות. בחודשים האחרונים בנאפולי היו לי ספקות על ההשפעה שהיתה לזה עליי, והעדפתי לצאת לדרך חדשה במדינה אחרת. ההצעה מיובנטוס איפשרה לי לחזור לאיטליה ולא סתם, אלא למועדון הכי טוב באיטליה. אני מכבד את כולם, אבל זה כולל את עצמי ואני אעשה את הבחירות שמתאימות לי".




ההבדל בין הפרמייר ליג לסרייה A: "רק כשאתה מגיע לאנגליה אתה מבין את הליקויים באצטדיונים באיטליה. הרמה שונה לחלוטין. למזלנו, מבחינה מקצועית עדיין יש לנו יתרון. ההתרגשות שאני רואה בסרייה A גורמת לי לחשוב על שנה מאתגרת שהולכת להיות לי".


הרכש המתוכנן: "קודם כל אני צריך לבדוק את סוג השחקנים שאני מחפש, ואז לדבר איתם ולנסות להרכיב את המודל שאני רוצה לראות במועדון. מערך ה-4-3-3 של צ'לסי שונה מזה של נאפולי ויהיה שונה גם כאן. שם היה לנו את הזאר, ששינה את סגנון המשחק. אנחנו צריכים לצרף שחקנים שיעשו את ההבדל, ומשם נגיע לתוצאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי