דה ליכט התקשר לסארי, טרייד ענק בין יובנטוס לרומא?

מתייס דה ליכט, כריסטיאנו רונאלדו
מתייס דה ליכט, כריסטיאנו רונאלדו | Lars Baron/Getty Images

באיטליה דווח שהבלם שאל את המאמן: "באיזה שיטה נשחק" ובעצם עשה צעד ראשון לקראת הצטרפותו. ניקולו זאניולו עשוי להגיע לגברת הזקנה בתמורה לגונסאלו היגוואין ועוד סכום כסף. וגם: המסר של כריסטיאנו רונאלדו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
יובנטוס עדיין מחזרת אחרי מתייס דה ליכט, בלמה של אייאקס, שטרם הצטרף ולפי הדיווחים אפילו קיים חשש שברצלונה תצרפו, אך באיטליה בטוחים שחלה התקדמות. ב"גאזטה דלה ספורט" נכתב שהבלם הפתיע את המאמן מאוריציו סארי בשיחת טלפון שהייתה שיחת היכרות קצרה: "בוס, איך נשחק בעונה הבאה?", שאל ההולנדי. באיטליה שמחו: "השחקן עשה את הצעד הראשון", ועוד נכתב שדה ליכט הראה שהוא לא חושב רק על כסף, אלא שמדובר לא רק בשחקן גדול אלא גם באישיות חזקה.


בינתיים בארץ המגף מתכוננים למה שיכול להיות הטרייד הגדול של הסרייה א' הקיץ: ניקולו זאניולו בתמורה לגונסאלו היגוואין ועוד סכום כסף. בשניים מכלי התקשורת הבכירים באיטליה, "קוריירה דלה ספורט" ו"גאזטה דלה ספורט", נכתב כי הקשר האיטלקי בן ה-20 עשוי לעזוב את רומא לטובת יובנטוס למרות שטוטנהאם כבר הציעה לג'ילארוסי 23 מיליון ליש"ט יחד עם הבלם הבלגי טובי אלדרווילד.


זאניולו שפרץ בשנה שעברה כשכבש שישה שערים והוסיף שני בישולים ב-36 הופעות, כולל צמד גדול נגד פורטו בשלב שמינית גמר ליגת האלופות, מעדיף את הגברת הזקנה, וברומא יודעים שלא יוכלו לשדרוג את שכרו כפי שביקש. הקבוצה הציבה לקשר תג מחיר בגובה 60 מיליון יורו, סכום שיובנטוס רוצה להוריד עם שילובו של החלוץ בעסקה. היגוואין לא בתוכניות של יובנטוס לקראת העונה הבאה על אף מערכת היחסים הנהדרת תחת מאוריציו סארי (צריך לזכור שבחצי עונה במדי צ'לסי כבש חמישה שערים בלבד) ווהוא עשוי למלא את מקומו של אדין דז'קו שיעבור לאינטר.




בנושא אחר, כריסטיאנו רונאלדו פגש בכמה עיתונאים בשדה התעופה בזמן שהמשיך אל היעד הבא בחופשתו ואמר: "אני שמח להיות כאן ולפגוש את המשפחה, אעצור כאן ליומיים הקרובים. אני תמיד מוכן לתת עונה גדולה, אתן את המיטב כדי לנסות לזכות בגביע".


עוד ביובנטוס, חואן קוואדראדו הקולומביאני בדרך החוצה מהקבוצה לאחר עונה לא טובה (23 הופעות בלבד), ונראה שאם שנחאי לא תצליח לצרף את סטפן אל שערוואי מרומא, קוואדראדו יהיה זה שיצטרף. הכסף הגדול מפתה את הקשר בן ה-31.
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי