דה ליכט חתם רשמית ביובנטוס: "גדלתי על הגנה איטלקית"

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

קפטן אייאקס שהצטרף לביאנקונרי לחמש השנים הבאות תמורת 75 מיליון יורו, נפרד מאייאקס ("אתגעגע לכולם, אך הגיע הזמן להתקדם") והסביר את בחירתו: "מאלדיני, קנבארו, בארזי ואחרים היו המודל שלי"

(גודל טקסט)
אחד המלפפונים הכי גדולים של הקיץ מתייס דה ליכט חתם היום (חמישי) לחמש שנים ביונבטוס בתמורה ל-75 מיליון יורו והפך לשחקן הרכש השלישי היקר בתולדות המועדון אחרי כריסטיאנו רונאלדו (117 מיליון יורו) וגונסאלו היגוואין (90 מיליון יורו).


הכוכב ההולנדי הצעיר שישתכר כ-10.5 מיליון יורו לעונה, הנהיג לאורך העונה את אייאקס והצעיד אותה לעונה היסטורית שכללה דאבל מוחץ בזירה המקומית והעפלה לחצי גמר ליגת האלופות.


בעקבות כך הופיע ברשימות של כל המועדונים הגדולים באירופה. בתחילה היה נראה כי הוא יצטרף לחברו פרנקי דה יונג בברצלונה, וגם ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד התעניינו בשירותיו, אך הוא בחר להצטרף לגברת הזקנה לאחר ומתן שנמשך שבועות.




דה ליכט שזכה עם אייאקס בדאבל בעונה שעברה והגיע איתה לחצי גמר ליגת האלופות וגם לגמר הליגה האירופית (2016/17), הודה לקבוצתו הקודמת ואמר: "שיחקתי כאן עשר שנים בקבוצת הנוער ושלושה בקבוצה הראשונה, אבל לצערי אני צריך לעשות צעד קדימה, כעת הדרכים שלנו נפרדות. אני עצוב לעזוב, חוויתי כאן רגעים מדהימים. אתגעגע לכולם, אני לא יודע מה צופן העתיד".


על קבוצתו החדשה: "תמיד הייתי מוקסם מאומנות ההגנה האיטלקית. רבים מהשחקנים שניסיתי לחקות היו בלמים גדולים באיטליה – פאולו מאלדיני, אלסנדרו נסטה, פאביו קנבארו, פרנקו בארזי, ואני יכול להמשיך. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי