דיווח: ברצלונה הציעה 90 מיליון ליש"ט ושחקנים על ניימאר

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

ברשת "סקיי" בגרמניה דיווחו הערב שהקטלאנים העלו את הסכום שהציעו לפ.ס.ז' על הכוכב הברזילאי, ביחד עם שני שחקנים שאלופת צרפת רשאית לבחור מתוך שש אפשרויות. בין השמות נמצאים קוטיניו, דמבלה, ראקיטיץ' ומלקום

(גודל טקסט)
מבצע החזרתו של ניימאר לברצלונה ממשיך. ברשת "סקיי" בגרמניה דיווחו הערב (חמישי) שאלופת ספרד הגישה הצעה חדשה לפריז סן ז'רמן על ניימאר, כשהסכום עומד הפעם על 90 מיליון ליש"ט. כידוע, בעלי פ.ס.ז' הקטארים דורשים על הברזילאי סכום הרבה יותר גדול, אך כאן נכנס גורם נוסף.


לפי הדיווח, הספרדים הגישו לצרפתים רשימה של שישה שחקנים מהסגל של ארנסטו ואלוורדה, והם רשאים לבחור מתוכה שני שחקנים שישלימו את העסקה על השחקן שעזב את בארסה בקיץ 2017. בין השמות שנמסרו: פיליפה קוטיניו, עוסמאן דמבלה, איבן ראקיטיץ', נלסון סמדו ומלקום. שמו של השחקן השישי עדיין אינו ידוע.


הבוקר פורסם שניימאר עשוי לעבור באופן מפתיע ליובנטוס, בעקבות דיווחים בתקשורת הספרדית והאיטלקית כי אביו נפגש עם המנהל המקצועי של האלופה האיטלקית, פאביו פראטיצ'י בטורינו, כאשר גם סוכנו של ניימאר היה נוכח. יש לציין שהגברת הזקנה כבר צירפה ארבעה שחקנים, בדמותם של מתייס דה ליכט, ארון ראמזי, אדריאן ראביו, וג'יאנלואיג'י בופון.  טרם הוגשה הצעה רשמית על הברזילאי , אך לפי הדיווחים האופציה נמצאת על השולחן.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי