סארי: "דיבאלה יכול להיות 9 מזויף בקלות, רונאלדו ישחק בשמאל"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Thananuwat Srirasant/Getty Images

לפני המפגש המסקרן נגד אינטר (רביעי ב-14:25, ספורט1), מאמן יובנטוס דיבר במסיבת העיתונאים: "משחק שאין צורך להרחיב עליו במילים". שצ'סני הבהיר: "אני שמח שבופון חזר"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
לאחר שנוצחה 3:2 על ידי טוטנהאם משער מדהים ביופיו של הארי קיין בתוספת הזמן, יובנטוס ממשיכה בהכנות לקראת עונת 2019/20 ומחר (רביעי ב-14:25, שידור ישיר בספורט1) היא תפגוש את אינטר בסין.


"יובנטוס נגד אינטר זה משחק שאיו צורך להרחיב עליו במילים", אמר מאמן הביאנקונרי מאוריציו סארי במסיבת העיתונאים. "אני חושב ששתי הקבוצות יתקשו להציג את היכולת הטובה ביותר שלהן בגלל העומס הגופני שיש על השחקנים והלחות בסין".


סארי התייחס להפסד לטוטנהאם והסביר: "בכדורגל אי אפשר רק לתקוף ואנחנו נצטרך לעבוד על הפן ההגנתי". ההבדלים בין המשחקים: "אני לא מצפה לראות שינוי גדול. במהלך הטורניר הזה אנחנו מתאמנים מעט ומשחקים הרבה, כך שהשלב המכריע של ההכנה יתרחש מסוף יולי עד אמצע אוגוסט".



"עליו לעשות את ההבדל". כריסטיאנו רונאלדו (Gettyimages)


על תפקודו של כריסטיאנו רונאלדו
: "אני אשתמש בו בעיקר בכנף שמאל בידיעה שהוא אוהב להיכנס למרכז הרחבה. עליו לעשות את ההבדל". על פאולו דיבאלה: "הוא בקלות יכול לשחק בתור 9 'מזויף', אבל אני יכול לחשוב על מקומות נוספים בהם הוא יכול לשחק – למשל, מאחורי שני חלוצים".


לצידו של סארי התייצב השוער וויצ'ך שצ'סני, שהתייחס לחזרתו של ג'יאנלואיג'י בופון ואמר: "אני שמח שהוא שב ליובנטוס ויודע כמה גדול וחשוב התפקיד שלו כאן. אני והוא מאוד קרובים ולדעתי החזרה שלו היא צעד נהדר עבור המועדון".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי