רומא רוקמת עסקה מעניינת על איקרדי, פפה מתקרב לנאפולי

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Emilio Andreoli / Stringer

העברות: הג'אלורוסי מוכנים להעביר לאינטר 30 מיליון יורו ואת דז'קו תמורת החלוץ הארגנטינאי. הקיצוני של ליל עשוי להפוך לרכש היקר בתולדות האזורי: "עכשיו הכל תלוי בו". וגם: מריאנו יחזור לליגה הצרפתית?

(גודל טקסט)
 רשמי
אקס ברצלונה תומאס ורמאלן התאחד עם אנדרס אינייסטה והצטרף באופן רשמי לוויסל קובה היפנית, שתפגוש מחר את הקטאלונים במשחק ידידות.




* לירוי פר עזב את הכדורגל האנגלי אחרי שש שנים וחזר לקבוצת האם שלו פיינורד, שבשרותיה ישחק עד תום העונה.




שמועות
* עיתון ה"לה רפובליקה" האיטלקי דיווח על רצונה של רומא להחתים את מאורו איקרדי מאינטר, וכי היא מוכנה להציע לנראזורי 30 מיליון יורו על החלוץ הארגנטינאי ולהוסיף לעסקה את אדין דז'קו. לפי העיתון, הסיכויים של הקבוצה מהבירה לשים את ידייה על איקרדי גבוהים, בגלל שנאפולי מתרכזת ברכישתו של ניקולה פפא, ואילו יובנטוס טרם פינתה מקום בסגל.


* שחקן שעזב סופית את אינטר הוא מירנדה הברזילאי, שחוזהו לא הוארך. על פי התקשורת האיטלקית, הבלם ששיחק במועדון מאז 2015 יעבור כשחקן חופשי לג'יאנגסו סונינג מהליגה הסינית בה משחק כבר חברו אדר מרטינס.


* אחד השמות החמים של הכדורגל האירופי ניקולא פפה מליל, בדרך לנאפולי. נשיא הקבוצה הצרפתית אמר: "קיבלתי את הצעה נאפולי בגובה 80 מיליון יורו, עכשיו זה תלוי בשחקן". אם שחקן ההתקפה יעבור, הוא יהפוך לרכש היקר בתולדות המועדון.


* חלוצה של ריאל מדריד, מריאנו דיאס אינו לקח חלק במשחקי ההכנה של הבלאנקוס ונראה שלא ימשיך בקבוצה. לפי דיווחים באיטליה, מונאקו היא הקבוצה שעשויה לצרף את הספרדי, שכיכב בעבר בצרפת במדי ליון.


מריאנו דיאס. עשוי לחזור בקרוב לליגה הצרפתית (GettyImages)
מריאנו דיאס. עשוי לחזור בקרוב לליגה הצרפתית (GettyImages)


* כבר האחרונות מדברים על מעבר אפשרי של חאמס רודריגס לאתלטיקו מדריד, נשיא הקולצ'ונרוס גיל מרין התראיין ב-ESPN אישר את ההתעניינות מצד הקבוצה: "זה יהיה נחמד עם חאמס יעבור את הכביש". זינדין זידאן נשאל על כך במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי וטען כי מדובר "בעניין בין נשיאים".


* דניאלה רוגאני שיחגוג בעוד מספר ימים יום הולדת 25, סומן כבלם העתיד של יובנטוס, אך עם השנים איבד את מעמדו ולאחר צירופו של מתייס דה ליכט סוכנו של האיטלקי מחפש קבוצה חדשה. לפי הדיווחים מילאן ורומא עשויות להחתימו.



בלם עומס בקו האחורי דניאלה רוגאני מחפש קבוצה (Gettyimages)


* האם סוסו יעזוב את מילאן ויחבור למונאס דאבור? לפי עיתון ה"מארקה", שחקן הכנף הספרדי של הרוסונרי נמצא על הכוונת של סביליה, ועשוי להתאחד שוב עם המאמן ז'ולן לופטגי, שהעניק לו בעבר הופעת בכורה בנבחרת ספרד עד גיל 21.


* המאבק על ווילפריד זאהה בקרב קבוצות הצמרת בפרמיירליג נמשך ולפי דיווחים ב'טלגרף' צ'לסי ואברטון ינסו להחתימו. לבלוז יש אמנם איסור לצירוף שחקנים בעונה הקבוצה, אך אם תצליח להחתים את שחקן הכנף של קירסטל פאלאס הוא צפוי להצטרף בעונה הבאה. לעומת הטופיז נחשבת לרצינית ביותר מקרב כל הקבוצות לצרפו ולפי ה'סקאי' היא הציעה 60 מיליון ליש"ט עבורו.


* "אל מונדו דפורטיבו" דווח כי בורוסיה דורטמונד היא המועמדת הבכירה לרכוש את מלקום, שלא השתלב בעונה שעברה בברצלונה. המועדון הגרמני עשוי לשלם 40 מיליון על השחקן.



ווילפריד זאהה מבוקש בצ'לסי (KHALED DESOUKI/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי