יובנטוס-נאפולי ודרבי של רומא כבר במחזור השני בליגה

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Thananuwat Srirasant/Getty Images

פורסם לוח המשחקים בליגה האיטלקית וכבר בתחילת העונה נקבעו מפגשים מסקרנים ביותר. הדרבי של מילאנו במחזור הרביעי, האלופה תפגוש את אינטר ל"דרבי של איטליה" במחזור השביעי

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)
באיטליה נערכה היום (שני) הגרלת לוח המשחקים לעונת 2019/20 בסריה א', שזימנה לנו צמד מפגשים מעניין ביותר כבר במחזור השני. האלופה יובנטוס תארח את סגניתה נאפולי, במה שיהיה מפגש פיקנטי עבור מאוריציו סארי עם קבוצתו לשעבר. מקביל, בעיר הבירה ייערך הדרבי בין לאציו לרומא, שאותו יארחו התכולים-לבנים.




"הדרבי של איטליה" יתקיים במחזור השביעי, כאשר אינטר תארח את יובה באצטדיון הסן סירו. שלושה מוקשים רצופים יחכו לגברת הזקנה בין המחזורים 11-13, שבהם תפגוש את היריבה העירונית טורינו, את מילאן ואת מי שהדיחה אותה מהגביע בעונה האחרונה, אטאלנטה. יובה תסיים את הסיבוב הראשון במשחק חוץ נגד רומא. סגן נשיא המועדון, פאבל נדבד, אמר ל'סקיי איטליה' זמן קצר לפני ההגרלה: "כל הגדולות התחזקו באיטליה, אני חושב שהמאבק על האליפות יהיה הרבה יותר קשה מאשר בשנים האחרונות".


אנטוניו קונטה, שחוזר לליגה האיטלקית וידריך את אינטר, יפגוש את מילאן לדרבי העירוני כבר במחזור הרביעי. הישורת האחרונה של הסיבוב הראשון ושל העונה כולה תהיה לא פשוטה בכלל עבור הנראזורי, שיפגשו את רומא במחזור ה-15, את נאפולי במחזור ה-18 ואת אטאלנטה במחזור האחרון.


מלבד המפגש המוקדם עם יובנטוס, נאפולי של קרלו אנצ'לוטי קיבלה הגרלה נוחה יחסית במחזורים הראשונים. במחזור העשירי היא תארח את אטאלנטה ושלושה ימים לאחר מכן תתארח אצל רומא. במחזור ה-13 היא תצא למשחק חוץ נגד מילאן ובמשחק האחרון של הסיבוב היא תגיע לאצטדיון האולימפי ברומא, למפגש עם לאציו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי