כריסטיאנו רונאלדו: "יובנטוס תזכה בליגת האלופות"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images

הפורטוגלי התראיין לאחר קבלת הפרס היוקרתי "אגדת המארקה" ואמר: "אני לא יודע אם זה יקרה העונה או בשנה הבאה, אבל זה יקרה". על עזיבת ריאל מדריד: "הייתי חייב אתגר חדש". ישחק עד גיל 40? "זה בעיקר פסיכולוגי"

(גודל טקסט)
פחות מחודש לפני שהוא פותח את עונתו השנייה במדי יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו זכה אתמול בעוד תואר, כשקיבל את הפרס היוקרתי "אגדת המארקה". גם בריאל מדריד עשו כבוד וסיקרו את האירוע באתר הרשמי של המועדון, מעבר להגעתו של הנשיא פלורנטינו פרס שהתחבק איתו ארוכות ("ברור שאני אגיע, הוא הגדול מכולם, אנחנו נתגעגע אליו לנצח"). הפורטוגלי שלא מרבה להתראיין, אמר לפני שעזב: "אני גאה כי רק אגדות מקבלות אותו, זה פרס על מה שעשיתי בקריירה". רונאלדו דיבר באריכות על הקריירה עד כה, על יובנטוס וגם על ריאל מדריד וליגת האלופות. בתקשורת כמובן מפרגנים: "השחקן שנגע בשמיים והשיג את מה שאף אחד לא השיג", נכתב בספרד, שם הזכירו את שיאיו השונים.


רונאלדו אמר: "הייתי זקוק למוטיבצייה חדשה ואתגר חדש אחרי שזכיתי בכל כך הרבה תארים עם ריאל מדריד, כי אני מרגיש שיש לי עוד הרבה מה להציע. יש לי כוח עז להמשיך לנצח. השנה האחרונה הייתה טובה, זכיתי בשלושה תארים (עם יובנטוס זכה באליפות והסופר קאפ האיטלקי ובמדי פורטוגל בליגת האומות). תמיד אמרתי שכל תואר הוא תואר, גביע הוא גביע".


ישחק עד גיל 40: "אני לא מודאג בקשר לזה, כי הרבה תלוי במה שאני מרגיש, במוטיבצייה שלי, כי מבחינה פיזית לעולם לא תהיה בעייה. אני חושב שהגורם המשמעותי ביותר יהיה המצב הפסיכולוגי. עד גיל 40 אפשר להישאר אתלט ושחקן גדול. אני מקווה ששום דבר לא ישתנה עד גיל 40, אבל אם זה יקרה אז לא נורא, החיים דינמיים, לכל דבר יש התחלה וסיום, וגם כריסטיאנו רונאלדו לא ימשיך חיים שלמים. באופן הגיוני, אני מרגיש חזק כדי לזכות בהכל".



על ליגת האלופות: "יובנטוס תזכה בליגת האלופות, זה יקרה. אני לא יודע אם בשנה הזו או בעונה הבאה, אבל זה יבוא. הקבוצה עובדת נכון ויש לנו את כל התנאים. יש הרבה קבוצות גדולות אבל רק זוכה אחת. אנחנו לא אובסיסייבים לגבי זה. אני אתן לדוגמא את ברצלונה שהיא קבוצה חזקה מאוד, משקיעה כספים רבים ולא מצליחה לזכות. זה תלוי בהרבה מקרים: הגרלה, משחק אחד, פציעות, מזל". כשנשאל על המועמדות לזכות בליגת האלופות, ענה: "אלה תמיד אותן הקבוצות מבחינתי – ריאל מדריד, ברצלונה, אתלטיקו מדריד, יובנטוס, באיירן מינכן וליברפול, בלי שום קשר לשחקנים שהן מצרפות".


געגועים לריאל מדריד ולעיר עצמה: "חייתי כאן במשך תשע שנים, אז בוודאי. הילדים שלי נולדו כאן, הכרתי את ג'ורג'יניה. את העבר אי אפשר להוציא ממך. אני מגיע לכאן מפעם לפעם ובהחלט יכול להיות שאחזור לכאן בהמשך. השארתי בריאל מדריד מורשת, השארתי חברים, ברור שאני אוהב אותה". כשנשאל על מרסלו, אמר: "הוא היה חבר טוב שלי, הוא ילד אמיתי עם רוח שטות. אני מסתדר עם כולם".


על ג'יאנלואיג'י בופון: "לא דיברנו בכלל על ליגת האלופות. דיברנו כי אני מעריץ אותו, שיחקנו הרבה פעמים זה נגד זה והוא אמר לי שהוא שמח שאנחנו משחקים יחד עכשיו. אמרתי לו את אותו הדבר משום שהוא אחד השוערים הגדולים איי פעם, יחד עם איקר קסיאס, הם יישארו לנצח בהיסטוריה של הכדורגל".



כריסטיאנו רונאלדו באירוע (JAVIER SORIANO/AFP/Getty Images)


על הברתו של מתייס דה ליכט: " אני שמח שאתה שואל אותי את השאלה הזו ,כי זה נכון שדיברנו לאחר המשחק בליגת האומות, דיברנו כחברים, זה נורמלי, הכל נשאר במגרש. הוא אמר את זה כבדיחה לדעתי, אני לעולם לא אשפיע על החתמת שחקן או מאמן. כמובן שאני שמח שהוא איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי