דיווח באיטליה: מויזה קן בדרך לאברטון תמורת 32 מיליון יורו

מויזה קן
מויזה קן | Gettyimages

החלוץ בן ה-19 אמור לעבור בדיקות רפואיות באנגליה ב-48 השעות הקרובות, סוכנו מינו ראיולה סיפר למספר מקורות באירופה שהעסקה בוצעה. בעונה החולפת הוא כבש שישה שערים ב-13 משחקים בסריה א'

(גודל טקסט)
אברטון מצאה מחליף לאידריסה גיי במהירות הבזק. "הטופיז" צפויים לצרף את מויזה קן, הכישרון בן ה-19 ששיחק ביובנטוס ונחשב לאחת ההבטחות הגדולות בכדורגל האיטלקי, כך דיווח סוכנו מינו ראיולה למספר מקורות באירופה. סכום ההעברה מוערך ב-32 מיליון יורו ועשוי לטפס עד ל-40 מיליון בבונוסים, בעוד השחקן עצמו ישתכר 2.75 מיליון ליש"ט בשנה. החלוץ צפוי לעבור בדיקות רפואיות ב-48 השעות הקרובות.


אחד הדברים שמונעים את סגירת העסקה הוא בקשתה של יובנטוס להכניס סעיף 'רכישה בחזרה' בהסכם בין הצדדים, שלא ברור אם התקבלה בהסכמה מצד אברטון. על פי הדיווחים, הקבוצות אמורות להגיע לסיכום על כך שלגברת הזקנה תהיה זכות להטיל וטו על מכירה עתידית של קן.


לקן נותרה שנה אחת בחוזהו ביובנטוס ובעונה האחרונה הוא כבש שישה שערים ב-13 הופעות בסריה א'. בנבחרת איטליה הוא ערך שלוש הופעות עד כה וכבר הספיק לכבוש שני שערים. ב-2017 הוא הפך ליליד שנת 2000 הראשון שכובש באחת מחמש הליגות הגדולות, כשהרשית לזכות יובה במשחק נגד בולוניה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי