באיירן מינכן תנסה לצרף את בייל, קוסיילני חתם בבורדו

מרקו אסנסיו, גארת' בייל
מרקו אסנסיו, גארת' בייל | ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP/Getty Images

הגרמנים רוצים את הוולשי בהשאלה. קפטן ארסנל חזר לצרפת לאחר תשע שנים. אברטון הציעה לפאלאס 65 מיליון ליש"ט ושני שחקנים עבור זאהה. אינטר בוחנת אפשרות לצרף את שחקן ברצלונה בהשאלה

(גודל טקסט)
רשמי
* סטוק סיטי הודיעה על התרת חוזהו של הקשר בן ה-28 בויאן קרקיץ', מי שבתחילת העשור, עוד כשחקן ברצלונה, היה נחשב לאחת התקוות הגדולות בכדורגל העולמי.



* לורן קוסיילני, הבלם הצרפתי של ארסנל (33) ששימש כקפטן הקבוצה אך סרב לצאת למשחקי ההכנה, השיג את מבוקשו כשחזר לצרפת. הבלם ששיחק בלונדון מאז 2010, הצטרף רשמית לבורדו שתשלם עבורו חמישה מיליון ליש"ט. במדי התותחנים רשם 353 הופעות וזכה בשלושה גביעים וכן פעמיים במגן הקהילה. בעונה החולפת הפסיד בגמר הליגה האירופית לצ'לסי.



שמועות
* ה"גאזטה דלו ספורט" טוען שכריסטיאנו רונאלדו אישר את צירופו של מאורו איקרדי ליונבטוס. על פי העיתון האיטלקי, הפורטוגלי רואה בארגנטינאי שותף אידיאלי שיפנה לו שטחים בסביבת הרחבה ואם הגברת הזקנה לא תצליח להחתים את לוקאקו עד לסגירת חלון ההעברות בפרמיירליג, היא צפויה ללכת על חלוצה של אינטר.


* פאולו דיבאלה בכל זאת יעבור לאנגליה? למרות שהמשא ומתן עם מנצ'סטר יונייטד לא צלח, על פי דיווח ב"סקיי" יובנטוס וטוטנהאם סיכמו על העברת החלוץ הארנגטינאי תמורת 70 מיליון יורו. פרטי החוזה אמורים להיסגר ביממה הקרובה וההודעה הרשמית תיעשה לאחר מכן.


דיבאלה. ישחק בעונה הבאה בפרמייר ליג? (Wagner Meier/Getty Images)
דיבאלה. ישחק בעונה הבאה בפרמייר ליג? (Wagner Meier/Getty Images)


* עסקת לירוי סאנה לבאיירן מינכן על סף סיכום. הקשר יעזוב את מנצ'סטר סיטי וישוב לגרמניה תמורת כ-110 מיליון יורו, בחוזה לחמש שנים במסגרתו ירוויח כ-18 מיליון יורו לעונה. לפי "אס", הבווארים גם שוקלים לנסות לפנות לריאל מדריד בניסיון לצרף את גארת' בייל בהשאלה. נזכיר רק שהמאמן ניקו קובאץ' שלל בחודש שעבר אפשרות שבייל יצטרף, אלא שכעת נטען כי גם חברת ההלבשה אדידס עשויה לסייע למהלך כדי שבייל יזכה לשוב לקדמת הבמה ובכך תסייע גם לריאל מדריד, הקבוצה הבכירה אותה היא מאמצת.


* על פי התקשורת בפורטוגל, סוכן השחקנים ז'ורז'ה מנדש נפגש ביממה האחרונה עם נציגי מנצ'סטר יונייטד במטרה לסגור את העברת הקשר ברונו פרננדס תמורת 70 מיליון יורו. באנגליה נכתב לאחרונה שהוא כלל לא ברשימה של המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, אלא שחקן שסימן המועדון לפני תקופה ארוכה. ייתכן שזו גם הסיבה לדיווחים ביממה האחרונה על כך שהשדים האדומים מנסים לצרף את כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם, שרצה לעזוב ולא התקבלו עבורו הצעות.


* לטענת "הסאן", אברטון כלל לא ויתרה על ווילפריד זאהה. כוכב נבחרת חוף השנהב וקריסטל פאלאס עשוי לעבור בעסקה המוערכת בכ-100 מיליון ליש"ט, במסגרתה את הדרך ההפוכה ללונדון יעשו צ'נק טוסון וג'יימס מקארת'י. עבור הקשר ישלמו הטופיז 65 מיליון ליש"ט, בהנחה שהצדדים יגיעו להסכמה עד יום חמישי בערב, סגירת חלון ההעברות באנגליה.



הנהלת יונייטד סימנה את פרננדס, אבל האם אריקסן בדרך? (Gettyimages)


* עוד שחקן על הכוונת של אברטון הוא ג'יבריל סידיבה, כך לפי "סקיי ספורטס". הכחולים מליברפול מחפשים שחקן שיתחרה עם סימוס קולמן על העמדה ועשויים להציע למונאקו עסקת השאלה עם אופציית רכישה על המגן הימני, ששוויו מוערך בכ-15 מיליון ליש"ט.


* האם ארתורו וידאל בדרך חזרה לאיטליה? בארץ המגף נטען שבאינטר שוקלים לנסות לצרפו בהשאלה מברצלונה. הקשר כידוע פרח בשנים הראשונות של העשור כשהיה מכוכבי יובנטוס תחת המאמן אנטוניו קונטה, שהעונה הצטרף לנראזורי.


* ארסנל מחפשת נואשות שחקן הגנה חדש ועשויה לפנות ליובנטוס בניסיון לצרף את הבלם דניאלה רוגאני, שמחירו מוערך בכ-50 מיליון ליש"ט. גם קיירן טירני מסלטיק נמצא על הפרק והתפתחויות בגזרתו צפויות בקרוב.


* הטרייד כמעט הושלם: דנילו נחת בטורינו ויעבור מחר בדיקות רפואיות לקראת חתימה ביובנטוס. לצד המגן, יובה תקבל גם 30 מיליון יורו ומנצ'סטר סיטי תקבל בתמורה את ז'ואאו קנסלו.




* כפי שפורסם הבוקר, ווין רוני ישמש חתם רשמית בדרבי קאונטי אליה יצטרף בינואר הקרוב כשחקן-מאמן – ראו ידיעה נפרדת


* מילאן לא מוותרת על אנחל קוריאה. לפי "טוטוספורט", אתטליקו מדריד דורשת 50 מיליון יורו עבור הארגנטינאי, בעוד מילאן מתכננת להגיש הצעה של 40 מיליון + חמישה נוספים בבונוסים.


* במהלך 24 השעות הקרובות צפוי להיחתם הטרייד בין מנצ'סטר סיטי ליובנטוס, כאשר המגן דנילו יעבור לאיטליה ואת הדרך ההפוכה יעשה ז'ואאו קנסלו. אלופת אנגליה תשלם בנוסף 30 מיליון יורו. מקורות באנגליה דיווחו שהפורטוגלי ערך היום בדיקות רפואיות במתקני התכולים.


* סביליה המתחדשת הציעה 12 מיליון יורו לרד בול לייפציג עבור השוער פטר גולאשי, הגרמנים דורשים כ-20 מיליון יורו ודחו את ההצעה.


* זינדין זידאן הבהיר לראשי ריאל מדריד שפול פוגבה הוא המועמד היחיד שלו לחיזוק הקישור, אבל באנגליה דווח שההצעה שהתקבלה עבורו הוגדרה על ידי אנשי מנצ'סטר יונייטד כ"לא רצינית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי