החיזוק הגדול של קונטה: לוקאקו חתם באינטר ל-5 שנים

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | אינטר, רשמי

החלוץ הבלגי בן ה-26 הפך לרכש היקר בהיסטוריה של הנראזורי עזב את אנגליה לאחר שמונה שנים בתמורה ל-73 מיליון ליש"ט וישתכר כ-8.5 מיליון יורו לעונה. במעמד החתימה אמר: "רוצה להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה"

(גודל טקסט)
אחת הסאגות הארוכות של הקיץ הגיעה לסיומה כשאינטר הודיעה היום(חמישי) על החתמתו של רומלו לוקאקו שישחק במדי הנראזורי בחמש השנים הקרובות והפך לשחקן הרכש היקר ביותר של המועדון המילאנזי בתולדותיו. המועדון פרסם סרטון קצר של השחקן המחויך לבוש בחולצה של אינטר. ההצעה האחרונה של הנראזורי שעמדה על סך 73 מיליון ליש"ט ואחוזים ממכירה עתידית, התקבלה על ידי ראשי של  מנצ'סטר יונייטד וכבר אתמול עשה החלוץ את דרכו למילאנו מלווה בסוכנו לטובת בדיקות רפואיות וחתימה.


החלוץ לא שיחק לא שיחק ולו דקה בקדם העונה של מנצ'סטר יונייטד כשהמאמן אולה גונאר סולשיאר תירץ זאת בפציעה אך היה ברור שלא כך פני הדברים, ובימים האחרונים התאמן במדי קבוצת המילואים של אנדרלכט הבלגית, שם החל את הקריירה. גארי נוויל העביר ביקורת חריפה על החלוץ רק הבוקר. כזכור, גם יובנטוס הייתה ברשימת המועמדות לקלוט את החלוץ הבלגי כשהציעה לשדים האדומים עסקת טרייד שבמסגרתו לוקאקו יעבור אל הגברת הזקנה בתמורה לפאולו דיבאלה וסכום כסף נוסף אך הנושא ירד מהפרק בעקבות סירובו של החלוץ ארגנטינאי למעבר.


לוקאקו חתם על חוזה לחמש שנים במדיה של הקבוצה המילאנזית תמורת 8.5 מיליון יורו לעונה ויחזק את ההתקפה של אינטר שכבשה בשנה שעברה 55 שערים בלבד במסגרת הליגה וסבלה רבות ממערכת היחסים העכורה עם הקפטן מאורו איקרדי. הבלגי אמנם חווה את העונה הגרועה בקריירה שלו אשתקד כשכבש 15 שערים בלבד ב-45 הופעות, אך הרזומה שלו מרשים במיוחד.

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רומאלו לוקאקו נחת במילאנו, יחתום בקרוב ויהפוך לרכש היקר בתולדות אינטר

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



לאחר החתימה אמר לוקאקו: "אינטר היא הקבוצה היחידה אליה רציתי להגיע, היא לא מתאימה לכל אחד. אני כאן כדי להחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה, היכן שהיא צריכה להיות". החלוץ גילה שהנראזורי ניסו להחתימו שלוש פעמים וכעת זה הצליח. עוד הוסיף: "לא שוחחתי עם קונטה באופן אישי אבל אני יודע שהוא מאמן מצוין. ההעברה לאינטר גורמת לי לסיפוק גדול".

לא פחות משמונה שנים שיחק לוקאקו בפרמיירליג שם פרץ במדיה של אברטון אליה הושאל ב-2013/14 עד שנרכש. בעונתו האחרונה במדי הטופיז כבש 26 שערים ובסה"כ 87 שערים ב-166 משחקים. ב-2017 נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד בתמורה ל-75 מיליון ליש"ט, שחקן הרכש השלישי היקר בתולדותיה (בשל הצטרפותו של הארי מגווייר זה עתה) שם בילה בשנתיים האחרונות. החלוץ הבלגי רשם במדי השדים האדומים 96 הופעות בהם כבש 42 שערים והוסיף 18 בישולים. כמוכן מדובר במלך שערי נבחרת בלגיה בכל הזמנים, כשבנבחרת כבש 48 שערים ב-81 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי