"מסי היפני" יעבור בהשאלה, באלוטלי בדרך לפלמנגו

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Georgia Rugby union

הקבוצה הברזילאית מוכנה לשלם לאיטלקי כחמישה מיליון דולר וצפויה לצרפו בקרוב. ריאל מדריד מתכוונת לעביר עד תום העונה את טאקפוסה קובו לוויאדוליד. וגם: אינטר קרובה לצרף חלוץ נוסף פרט ללוקאקו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
שמועות
* האם ברצלונה בלחץ? בתקשורת הספרדית דווח שניימאר בדרך לריאל מדריד, תמורת לוקה מודריץ' וקיילור נבאסראו ידיעה נפרדת.


* מריו באלוטלי קרוב לפלמנגו. העיתונאי ג'יאנלוקה די מרציו מרשת "סקיי" האיטלקית דיווח כי החלוץ צפוי להפוך בקרוב לשחקנה החדש של הקבוצה הברזילאית, שתשלם לסופר-מריו כ-5 מיליון דולר לעונה. ההודעה הרשמית עשויה להתפרסם כבר בלילה שבין חמישי לשישי.


* בחזרה לריאל מדריד. הבלאנקוס מתכוונים להשאיל את טאקפוסה קובו לוויאדוליד לעונה הקרובה. "מסי היפני" הרשים במהלך קדם העונה של הלבנים והמועדון, ששקל בתחילה לשתף אותו בקבוצת המילואים, מבין שהוא מוכן לרמה גבוהה יותר וישלח אותו להתחשל בקבוצה שבבעלותו של רונאלדו הברזילאי, כך דווח במספר מקורות בספרד.


קובו. הרשים במדי ריאל מדריד ועשוי לצאת בהשאלה (CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images)
קובו. הרשים במדי ריאל מדריד ועשוי לצאת בהשאלה (CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images)


* אינטר לא עוצרת. לאחר שרומלו לוקאקו נחת לבדיקות רפואיות, התקשורת האיטלקית דיווחה כי הנראזורי קרובים גם להשלים את העברתו של החלוץ אדין דז'קו מרומא. סכום העסקה מוערך בכ-20 מיליון יורו. בנוסף לחלוץ הבוסני, קבוצתו של אנטוניו קונטה מתכננת גם להנחית את ארתורו וידאל מברצלונה.


* קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של נאפולי, התייחס לשמועות לצירופם של חאמס רודריגס והירבינג לוזאנו: "מדברים יותר מדי על חאמס ואני לא יודע דבר על לוזאנו. חלון ההעברות נסגר בסוף אוגוסט ונצטרך ולראות מה יקרה".


* מרטין שקרטל הסלובקי עשוי לחזור לקדמת הבמה. לאחר קריירה מרשימה בליברפול, הבלם הסלובקי סיים את חזוהו בפנרבחצ'ה הקיץ, וכעת יש דיווחים באיטליה כי אטאלנטה מתעניינת בשחקן, בעקבות השתתפותה בליגת האלופות ומכירתו של מנסיני לרומא.




* לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, סביליה פנתה שוב לפ.ס.וו איינדהובן במטרה לצרף את סטיבן ברגווין. האנדלוסים שיפרו את הצעתם להולנדים בחמישה מיליון יורו, והם מוכנים לשלם על הקיצוני 30 מיליון יורו, לאחר שהצעתם הראשונה נדחתה בתחילת החודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי