נאפולי הציבה אולטימטום, גם מונאקו הגישה לאיקרדי הצעת עתק

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הקבוצה של אנצ'לוטי ניסתה לפתות את השחקן בזכות ההשתתפות בליגת האלופות, אך כעת דורשת תשובה עד יום שבת. הצרפתים בטוחים שאינטר תעדיף למכור לקבוצה מחוץ לאיטליה והציעו 12 מיליון יורו לחמש עונות

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
שבועיים לסגירת חלון ההעברות, ועתידו של מאורו איקרדי ממשיך להעסיק את כל איטליה, אך לא רק. החלוץ המנודה של אינטר עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה. איקרדי רוצה ליובנטוס אך הסיכויים שלו להגיע לאלופה הולכים ופוחתים ונראה שהוא ייאלץ להתפשר. שתי האופציות הרציניות כרגע הן נאפולי, שמחזרת אחריה נמרצות במשך רוב הקיץ, ומונאקו, שחקן חדש שנכנס לזירה.


נאפולי מתחילה לאבד סבלנות ולפי "קוריירה דלה ספורט", הציבה לחלוץ אולטימטום: תחליט עד יום שבת. לפי "טוטוספורט", הקבוצה מנסה לפתות אותו בעיקר דרך העובדה שתשחק בליגת האלופות ואף מוכנה לכלול בעסקה את החלוץ מיליק, לאור העובדה שהנראזורי לא הצליחו להחתים את אדין דז'קו. הצעה נוספת של נאפולי עומדת על 60 מיליון יורו ובקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מאמינים שאינטר תתגמש בימים הקרובים שכן היא רוצה לחסוך את שכר העתק של הקפטן. אאורליו דה לורנטיס אף שוחח עם אשתו ונדה המשתמש כסוכנת שלו. פערי השכר נראים ככאלה הניתנים לגישור: נאפולי הציעה 6.5 מיליון יורו לעונה בעוד החלוץ דורש 8 מיליון יורו.


לפי "Rai Sport", מונאקו נכנסה לתמונה ממש עכשיו. אמנם ליגה פחות אטרקטיבית אך הצעה כספית קוסמת הרבה יותר – 65 מיליון יורו + בונוסים שונים לאינטר ושכר עתק בגובה 12 מיליון יורו לחלוץ בחוזה לחמש שנים. בדיווח נכתב כי הצרפתים חוששים מפתיחת העונה הקטסטרופלית בה הפסידו בשני משחקי הליגה והתדרדרו למקום האחרון. במונאקו בטוחים שאינטר תשמח למכור את החלוץ ליריבה מחוץ לאיטליה.



גם ב"גאזטה דלה ספורט", העיתון הגדול באיטליה, נכתב על יום שעשוי להתברר כמכריע. איקרדי עצמו נראה לא טוב בשנה האחרונה כשהעימות עם המועדון פגע ביכולתו גם לאחר שחזר לכר הדשא ולא כבש אף שער שדה. הארגנטינאי כבש 17 שערים בלבד ב-37 הופעות לעומת עונת שיא ב-2017/18 אז כבש 29 שערים והיה מלך השערים בצוותא עם צ'ירו אימובילה. בתחילת החודש דווח כי אינטר איימה על החלוץ שאם ייתעקש להישאר הוא יישב ביציע. בקרב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי