רונאלדו: "לא יודע מתי אפרוש, זה יכול לקרות גם בשנה הבאה"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Tullio M. Puglia/Getty Images

כריסטיאנו בן ה-34 התראיין בפורטוגל: "אני יכול להמשיך לשחק כדורגל עד גיל 40 או 41, קיבלתי מתנה ואמשיך ליהנות ממנה כל עוד אוכל". וגם: כמה היו משלמים תמורתו אם היה צעיר יותר והאם מישהו ישבור את שיאיו?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

לקראת שובה של הליגה האיטלקית בסוף השבוע, התראיין אמש (שלישי) כריסטיאנו רונאלדו בארצו והדהים כאשר חשף שהוא בהחלט לא שולל פרישה מכדורגל בסיום עונת 2019/20 – ועם זאת גם מיהר להבהיר שלהמשיך לשחק גם עד גיל 40 זו אפשרות.

CR7 בן ה-34, שגם בעונתו הראשונה בארץ המגף הצטיין וסיים עם 28 שערים ב-43 משחקים בכל הופעות, הודה שהוא כלל לא יודע לומר בשלב זה מתי הוא יחליט לתלות את הנעליים, אבל לא הכחיש אפשרות שפרישתו תהיה מוקדמת הרבה יותר ממה שכולנו חושבים.

זוכה כדור הזהב חמש פעמים טען בראיון: "אני לא חושב על פרישה, יכול להיות שאעשה זאת בשנה הבאה…אבל גם אני יכול להמשיך לשחק עד גיל 40 או 41. אני לא יודע. כל מה שאני אומר תמיד זה שצריך ליהנות מהרגע, קיבלתי מתנה ואני צריך להמשיך ליהנות ממנה".

כריסטיאנו, שכידוע זכה בשלל תארים ובהם גם חמש גביעי ליגת האלופות, שלוש אליפויות בפרמיירליג, שתיים בספרד ואחת בעונתו היחידה באיטליה, הבהיר שהוא עוד רעב לתארים: "יש שחקן כדורגל שיש לו יותר שיאים ממני? אני לא חושב שיש שחקן כזה".


"לא חושב שיש שחקן כזה". רונאלדו מתהדר בתאריו (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

החלוץ שעבורו שולמו בגיל 33 מיליון יורו עבור גם נשאל על שוק ההעברות שיש שיגידו שיוצא מכל פרופורציה ועל כך אמר: "קשה להעריך סכומים כיום בכדורגל, כי הפוטנציאל מאוד גבוה וכדורגל זו תעשיה אחרת. למשל הדוגמא של ז'ואאו פליקס, הוא שווה 100 מיליון יורו. כל שחקן היום שווה 100 מיליון גם בלי להראות את זה".

CR7, שכשהיה בשיאו נרכש על ידי ריאל מדריד ב-2009 תמורת כ-94 מיליון יורו, גם סיפר על העלייה המטורפת בשוק תוך עשור: "יש היום יותר כסף בכדורגל, כך שבלם או שוער יכולים לעלות 70-80 מיליון יורו. אני לא מסכים עם זה, אבל זה העולם בו אנו חיים וצריך לכבד את זה. אם הייתי בן 25, בעידן בו שוער עולה 75 מיליון יורו, אז שחקן כמוני שעשה כמה דברים בכדורגל צריך לעלות פי שלושה או ארבעה. אבל זו ממש לא המטרה של".


כמה היו משלמים תמורתו אם היה צעיר יותר? (SORIANO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי