ללא סארי, יובנטוס תפתח במסע לאליפות תשיעית ברצף

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Thananuwat Srirasant/Getty Images

המאמן סובל מדלקת ריאות ויחמיץ את המפגש עם פארמה, כמו גם את זה עם האקסית נאפולי בשבוע הבא. דה ליכט, ראמזי וראביו יערכו הופעות בכורה, הצרפתי: "רונאלדו עזר לי להשתפר המון, הנוכחות שלו חשובה לקבוצה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי קיץ פורה במיוחד בגזרת הרכש, שכלל את הגעתם של ארון ראמזי ואדריאן ראביו, את חזרתו של ג'יג'י בופון ומעל כולם את החתמתו של מתייס דה ליכט, יובנטוס תפתח מחר (שבת) את העונה במשחק חוץ אצל פארמה. מי שלא יהיה שם הוא המאמן החדש מאוריציו סארי, שיחמיץ את שני המחזורים הראשונים עקב דלקת ריאות, כך בישר אתמול המועדון בהודעה רשמית שבה נכתב כי מצבו משתפר, אך הוא עדיין זקוק לזמן התאוששות נוסף.

היעדרותו של סארי לא צפויה להוות בעיה גדולה נגד פארמה, שלא אמורה להוות מכשול רציני במיוחד לאלופה, אך במחזור השני הזברות יחסרו את המאמן על הקווים נגד היריבה המושבעת נאפולי וזו כבר בעיה יותר גדולה. האיטלקי, שהגיע אחרי עונה בצ'לסי, יחמיץ את המפגש עם קבוצתו לשעבר.

פאולו דיבאלה ממשיך להיות מקושר למעבר לאינטר תמורת מאורו איקרדי, אך כל עוד הוא בסגל של הביאנקונרי הוא צפוי לפתוח בהתקפה לצד כריסטיאנו רונאלדו, אם כי גם לגונסאלו היגוואין יש סיכוי לעלות בהרכב. בהגנה, דה ליכט צפוי לפתוח לצד קייליני במרכז, בעוד באגף ימין יפתח דנילו, שהגיע תמורת ז'ואאו קאנסלו שעבר למנצ'סטר סיטי.

פאולו דיבאלה עשוי לפתוח למרות השמועות על מעבר. (Gettyimages)
פאולו דיבאלה עשוי לפתוח למרות השמועות על מעבר. (Gettyimages)

אדריאן ראביו, שהצטרף לגברת הזקנה אחרי תקופת ייבוש ארוכה בפריז סן ז'רמן, דיבר על החשיבות שיש לכריסטיאנו רונאלדו בהסתגלות לקבוצתו החדשה: "שיחקתי הרבה בהכנה כי הייתי צריך להתאקלם", אמר הקשר, "אני מצליח לבנות חיבור מצוין עם כריסטיאנו, כי גם הוא משחק בצד שמאל. האימונים איתו עזרו לי להשתפר המון והנוכחות שלו חשובה מאוד לתלכיד".

על העבודה עם מאמנו החדש: "הוא עשה עליי רושם מצוין. יש לו פילוסופיית משחק מדויקת והוא יודע איך אנחנו צריכים לשחק, בשני הצדדים של המגרש. ספגנו את הרעיונות שלו ואנחנו עובדים מצוין עם הצוות שלו".

נהנה עם כריסטיאנו רונאלדו. אדריאן ראביו. (ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images)
נהנה עם כריסטיאנו רונאלדו. אדריאן ראביו. (ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images)

אם כן, הביאנקונרי יחלו את דרכם לעבר אליפות תשיעית ברציפות נגד יריבה שלא נכנעו לה מאז עונת 2010/11. מתוך עשרת המשחקים האחרונים בין השתיים, יובה ניצחה שבעה ושלושה נוספים הסתיימו בתיקו. אחרי שניצחה משחק אחד בלבד בהכנה, גם הוא נגד טרייסטינה האלמונית, היא תרצה לפתוח את המסע ברגל ימין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי