דה ליכט: "לא ציפיתי לשבת על הספסל, מכבד את ההחלטה"

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

הבלם החדש של יובנטוס לא שותף בניצחון 0:1 על פארמה במחזור הראשון בסרייה A וטען: "בונוצ'י וקייליני הם אולי הבלמים הטובים בעולם, אצטרך להתרגל לליגה ולהרוויח את מקומי בהרכב"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

השחקן הכי מבוקש בקיץ האחרון היה ככל הנראה מתייס דה ליכט, הבלם הצעיר שכבר בגיל 19 ענד את סרט הקפטן על זרועו והוביל את אייאקס לדאבל בהולנד ועד חצי גמר ליגת האלופות. העונה האדירה שלו, כידוע, הסתיימה עם מעבר ליובנטוס עבור כ-80 מיליון יורו, אבל בכל זאת את מחזור הפתיחה בסרייה A, בניצחון 0:1 של הגברת הזקנה בפארמה, הוא ראה מהספסל.


דה ליכט
הודה שהוא לא ראה את הספסול הזה מגיע מצדו של מאוריציו סארי, שכידוע לא נכח באצטדיון עקב דלקת ריאות: "ברור שהייתי מעדיף לשחק. לא קראתי את זה שלא אפתח אם להתבסס על האימונים, בהיגיון שלי לא ראיתי את זה קורה, אבל ברור שאני מכבד את החלטת המאמן".

עם זאת, ההולנדי גם ניסה לחפש הצדקה לספסולו: "אני ריאלי ואני יודע שרק הגעתי לליגה חדשה ושאני צריך להתרגל אליה. הצמד ששיחק היום, קייליני ובונוצ'י, הם אולי הבלמים הכי טובים בכל העולם. זה לא שניים שפשוט אפשר לפתוח במקומם, אלה שעליי לכבוש את המקום שלי ב-11 ולהרוויח אותו ביושר".

דה ליכט ישב על הספסל לצד שמות כמו פאולו דיבאלה, שגם הוא כלל לא שותף וטרם ברור אם יישאר ביובנטוס, אדריאן ראביו שהצטרף מפריז סן ז'רמן עלה מהספסל במקום סמי חדירה ובסגל עוד לא נכלל ארון ראמזי שהגיע מארסנל, בעקבות פציעה קלה ממנה סובל הוולשי. בשבת הקרובה, כשיובנטוס תפגוש למשחק עונה כבר במחזור השני את נאפולי, יהיה מעניין לראות אם דה ליכט ירשום את הופעת הבכורה הרשמית.


דה ליכט נאלץ להתרגל לספסל, כמו גם דיבאלה וג'אן (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי