אריקסן מתקרב לריאל מדריד, ראקיטיץ' בדרך ליובנטוס

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

שבוע לסיום חלון ההעברות: הדני עשוי לעבור לליגה הספרדית תמורת 30 מיליון ליש"ט בלבד. הקרואטי לא שותף בניצחון על בטיס ומעבר לטורינו נראה קרוב. וגם: מנצ'סטר יונייטד סימנה את מחליפו של דה חאה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
שבוע בדיוק לפני תום חלון ההעברות בכדורגל האירופי, תשובות רבות צפויות להתקבל בימים הקרובים לגבי מרבית סימני השאלה שנוצרו בפגרת הקיץ. עתידו של כריסטיאן אריקסן עדיין לא ברור, בעוד שברצלונה שולחת מסרים ברורים לאיבן ראקיטיץ'. מנצ'סטר יונייטד סימנה שוער חדש במקומו של דויד דה חאה, ואילו אשתו של מאורו איקרדי שמה סוף לשמועות לגביו.


רשמי
* החלוץ ההולנדי באס דוסט חתם בפרנקפורט, וחזר לבונדסליגה לאחר שלוש שנים בהן שיחק בליגה הפורטוגלית, במדי ספורטינג ליסבון. 




שמועות
* לפי "דיילי סטאר" באנגליה, טוטנהאם מפחדת שכריסטיאן אריקסן יעזוב כבר בימים הקרובים לריאל מדריד, תמורת מחיר נמוך מאוד – 30 מיליון ליש"ט בלבד. חוזהו של הדני עתיד להיגמר בקיץ הבא, ונראה כי התרנגולים יהיו חייבים לסיים הסאגה כמה שיותר מהר, לפני שיעזוב ללא תמורה כלל. אתלטיקו מדריד נמצאת גם היא בתמונה לצרפו.


* לפי העיתון "ספורט" בספרד, איבן ראקיטיץ' עשוי לעבור ליובנטוס עם תום מועד ההעברות. הקשר הקרואטי של ברצלונה לא שותף בניצחון 2:5 על בטיס, ונראה כי ארנסטו ואלוורדה שולח לכיוונו סימנים ברורים.


* לפי ה"דיילי מייל" מנצ'סטר יונייטד מתכננת לרכוש את השוער דומיניק ליבאקוביץ' בן ה-24 מדינאנו זאגרב, כמחליפו האפשרי של דויד דה חאה, אשר טרם האריך את חוזהו במועדון.


מסר ברור לשחקן? איבן ראקיטיץ' עשוי לעזוב לאלופת איטליה (AFP/GettyImages)
מסר ברור לשחקן? איבן ראקיטיץ' עשוי לעזוב לאלופת איטליה (AFP/GettyImages)


* מאורו איקרדי נשאר סופית באינטר. אשתו וונדה אישרה זאת בראיון לתקשורת האיטלקית: "ההחלטה שלו תמיד היה ברורה. אולי הוא אפילו דיבר עם מישהו ששכנע אותו להישאר. נאמרו הרבה דברים עתידו, רובם היו שקר".


* לפי ה"סאן" באנגליה, נאצ'ו מונראל מארסנל קרוב מאוד לחזרה לליגה הספרדית, לאחר שהמגעים בינו לבין ריאל סוסיאדד התקדמו שלב.




* מעברו של גארי מדל לבולוניה צפוי להיות מושלם חמר, כך דווח בתקשורת האיטלקית. הבלם הצי'ליאני של בשיקטאש יעבור לסרייה A תמורת 2.5 מיליון יורו.


* בצרפת דווח כי יוהאן קבאיי עשוי לחתום בקרוב סנט אטיין. הקשר בן ה-33 כרגע שחקן חופשי לאחר ששוחרר בסוף העונה החולפת מאל-נאסר הקטארית.


* "קלאציו מרקאטו" האיטלקי דווח כי החלוץ אנדרה סילבה ממליאן קרוב לעבור בהשאלה לספורטינג ליסבון. הפורטוגלי חזר לאחרונה מסביליה, אליה הושאל אשתקד, וכרגע נראה כי הרוסונרי אינם מעוניינים בשנה נוספת, אלא למכור אותו למרבה במחיר.


אנדרה סילבה. החלוץ יעזוב את מילאן לאחר כשנתיים? (Emilio Andreoli/Getty Images)
אנדרה סילבה. החלוץ יעזוב את מילאן לאחר כשנתיים? (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי