טעם של עוד: לוקאקו כבש בבכורה, אינטר פתחה עם 0:4 על לצ'ה

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA / Contributor

תחת הדרכתו של המאמן החדש אנטוניו קונטה, הנראזורי החלו את הסרייה א' עם ניצחון ענק בסן סירו. ברוזוביץ' ירה לחבורים (21), סנסי הכפיל (24), החלוץ שהגיע מיוניטד הוסיף (60) וקנדרבה חתם עם שער אדיר (84)

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אחרי שיובנטוס ונאפולי ניצחו ורמא ומילאן מעדו, המחזור הראשון בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם ניצחון חלק של אינטר המתחדשת, שפתחה את עידן אנטוניו קונטה עם 0:4 מרשים על לצ'ה החלשה וטיפסה למקום הראשון בטבלה, עם מאזן שערים זהה לזה של לאציו. 


לעיני למעלה מ-64 אלף צופים בסן סירו, אינטר פתחה את המשחק בלחץ כבד על השער של לצ'ה ובדקה ה-21 היא באה על שכרה. מרסלו ברוזוביץ' קיבל את הכדור מאוסמואה ושלח בעיטה מסובבת נפלאה לחיבורים. שלוש דקות חלפו והנראזורי הכפילו את התוצאה כשסטפנו סנסי חגג בבכורה שלו עם בעיטה מדויקת לפינה לאחר מבצע אישי נאה.


המחצית השנייה החלה בצורה מעט יותר מגומגמת, אך בדקה ה-60 הגיע הרגע שכולם באצטדיון חיכו לו. גבריאל הדף לא מספיק טוב לאחר ניסיון של לאוטרו מרטינס, ומי שהגיע לפני כולם לריבאונד ודחק מקרוב היה רומלו לוקאקו, הרכש הנוצץ ממנצ'סטר יונייטד, שמצא את הרשת בהופעת הבכורה שלו במדי הנראזורי.



ראשון מיני רבים. רומלו לוקאקו (Gettyimages)


16 דקות לסיום לצ'ה נותרה ב-10 שחקנים לאחר שהמחליף דייגו פראיס ביצרה עבירה פראית מאחור וספג כרטיס אדום ישיר. הנראזורי הריחו דם ושש דקות לסיום היה זה אנטוניו קנדרבה הוותיק שהתכבד בשער היפה ביותר במשחק וקבע את תוצאת הסיום עם פצצה אדירה לחיבורים, 0:4 גדול.


במחזור הבא (ראשון ב-21:45) אינטר המסקרנת תנסה לשמור על מאזן מושלם וההגרלה סיפקה לה הזדמנות טובה לעשות זאת בדמות משחק חוץ נגד קליארי. לצ'ה, לעומת זאת, תשאף להשיג נקודות ראשונות כשתארח את ורונה. 



שחקני אינטר. כך מתחילים עונה (Gettyimages)

פתח ברגל ימין. אנטוניו קונטה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי