קונטה: "תמיד אתן 300% לקבוצה שלי, איקרדי לא בתוכניות"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | Emilio Andreoli/Getty Images

המנג'ר האיטלקי דיבר לאחר ה-0:4 של אינטר על לצ'ה: "מרוצה ממה שראיתי, לוקאקו ערך בכורה נהדרת והטוב עוד לפניו". וגם: ציון הדרך הייחודי של המאמן והאמירה החריגה על החלוץ הארגנטינאי, שעשוי לעבור ליובה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר עם אנטוניו קונטה על הקווים נעלו אמש (שני) את המחזור הראשון בסרייה א' עם ניצחון 0:4 מרשים על לצ'ה בסן סירו. המאמן ששב לליגה האיטלקית אחרי חמש שנים בהן אימן את נבחרת איטליה ואת צ'לסי הפך למאמן השלישי בהיסטוריה של אינטר שמנצח משחק פתיחת העונה ב-0:4 כאשר לפניו עשו זאת ג'וזפה מאצה והלניו הררה האגדי.

קונטה אמר אחרי המשחק: "לא אהבתי מה שראיתי מהשחקנים לאחר השער השני, לכן דיברתי מיד כדי לשנות את המומנטום. למרות זאת אני מרוצה ממה שראיתי מהשחקנים. על רומלו לוקאקו אמר: "הוא ענק עם חיוך, הוא ערך בכורה בדרך הכי טובה שאפשר עם שער, והטוב עוד לפניו, אני חייב לציין לטובה גם לאוטרו מרטינס שסיפק הופעה נהדרת והיה חסר לו מעט כדי שגם הוא יכבוש".

המאמן הוסיף: "הניצחון חשוב, ונחגוג עד חצות ואז אז נתחיל לחשוב על קליארי. אני תמיד אתן 300% אחוז עבור המועדון שאני עובד בו ואעשה זאת גם באינטר. יש לנו מספר שחקנים עם כישרון גדול כמו למשל מרסלו ברוזוביץ' שיכול להיות אחד הקשרים הטובים בעולם בעמדתו".


"הטוב עוד לפניו" אנטוניו קונטה החמיא לרומלו לוקאקו (MIGUEL MEDINA / Contributor)

כאשר דיבר המאמן על הבאת לוקאקו והוא שחרר הצהרה מעניינת על איקרדי: "כבר שחררנו שחקנים כמו איבן פרישיץ', ראג'ה ניינגולאן ומאורו איקרדי, ובמקום זאת צירפנו שחקנים חשובים. כמובן שנאמר לקונטה שאיקרדי עדיין בקבוצה והוא השיב: "למועדון היה ברור שהשחקן אינו חלק מהפרויקט".

עוד בסוגיית איקרדי: ב'טוטוספורט' דווח הבוקר כי מארוטה מנסה להעביר את החלוץ ליובנטוס מכיוון שאינו נמצא בתוכניות. בנוסף דווח כי השחקן אינו הגיע למשחק נגד לצ'ה למרות שבמועדון דרשו ממנו להיות נוכח.


אנטוניו קונטה לא סופר את מאור איקרדי (Emilio Andreoli / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי