אלכסיס סאנצ'ס נחת במילאנו, יצטרף לאינטר בהשאלה לעונה

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Bruna Prado/Getty Images

העסקה בין מנצ'סטר יונייטד לנראזורי הושלמה, כעת כל שנותר הוא שהצ'יליאני בן ה-30, שכבר הגיע לאיטליה, יעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה ויחתום על חוזה לעונה ללא אופציית רכישה. צפוי לקבל את חולצה מספר 7

(גודל טקסט)
אינטר סיפקה מפגן עוצמה שלשום (שני), כאשר פתחה את הליגה האיטלקית עם ניצחון 0:4 מוחץ על לצ'ה, כולל שער בכורה של חלוץ הרכש רומלו לוקאקו, אבל הנראזורי לא מסתפקים בסגל הקיים כדי להיאבק על האליפות נגד יובנטוס והם קרובים מאוד לחזק את ההתקפה שלהם: קשר מנצ'סטר יונייטד, אלכסיס סאנצ'ס, נחת במילאנו וביממה הקרובה הוא צפוי להשלים את מעברו לאינטר בהשאלה לעונה.


לאט לאט, המאמן אנטוניו קונטה מצליח להנחיל באינטר את המהפכה לה הוא כה מייחל. בכלי התקשורת הגדולים באנגליה (ה"-BBC") ובאיטליה ("סקיי ספורט איטליה" ו"הגאזטה דלה ספורט") מדווחים פה אחד כי החלוץ הצ'יליאני סיכם את תנאיו באינטר ולפי ההסכם, מנצ'סטר יונייטד תשלם לאלכסיס סאנצ'ס חמישה מיליון יורו משכרו ואינטר תוסיף עוד שבעה. הוא יגיע לנראזורי בחינם בהשאלה לעונה ללא אופציית רכישה וישתף פעולה כאמור עם החבר החדש/ישן רומלו לוקאקו.


כידוע, אלכסיס היה אחד השחקנים הטובים בפרמיירליג בתקופתו בארסנל, כשכבש 80 שערים ב-166 הופעות ועונת השיא שלו הייתה ב-2016/17 (30 שערים), אך מאז הצטרף למנצ'סטר יונייטד בחורף 2018 – הקריירה שלו דעה בגדול. הצ'יליאני קיבל את חולצה מספר 7 וזכה לשכר עתק בגובה 500 אלף ליש"ט בשבוע, אך לא עמד בציפיות. הוא סבל מפציעות תכופות וכבש חמישה שערים בלבד ב-45 הופעות. גארי נוויל, שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ופרשן בהווה, תקף אותו: "הוא היה פשוט אסון, תמכתי בזמנו בצירופו אך טוב שהוא עזב". אלכסיס נחשב לאחד הפלופים הגדולים בהיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד.




כזכור, הצ'יליאני כבר שיחק שלוש עונות באיטליה, במדי אודינזה (2008-2011) בשורותיה ערך את הפריצה הגדולה שלו לפני המעבר לברצלונה. באיטליה כבר מתרגשים: "אינטר מצרפת גם את אלכסיס!", כתבו ב"גאזטה דלה ספורט", שם פירסמו סרטון עם מיטב השערים שלו במדי אודינזה לצד הכותרת: "אלה הגולים שגרמו לנו להתאהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי