רומא ולאציו נפרדו 1:1 בדרבי, ניצחון שני ברציפות לאינטר

ג'סטין קלייברט, מנואל לצארי
ג'סטין קלייברט, מנואל לצארי | Marco Rosi/Getty Images

הדרבי הלוהט של הליגה האיטלקית הסתיים ללא הכרעה. קולארוב כבש ראשון מפנדל, לואיס אלברטו השווה לאחר בישול של אימובלה. רומלו לוקאקו העניק 1:2 יקר לנראזורי. גנואה 1:2 גברה על פיורנטינה

קבוצות: לאציו רומא
(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה האיטלקית נמשך הערב (ראשון) לאחר הדרמה המטורפת אמש בניצחון 3:4 של יובנטוס על נאפולי בדקה ה-92. המחזור הערב נפתח עם הדרבי הלוהט של רומא, כשלאציו אירחה את הקבוצה של פאולו פונסאקה. בהמשך: אינטר רשמה ניצחון שני ברציפות עם 1:2 בקליארי, פיורנטינה הפסידה לגנואה וטורינו ניצחה 2:3 את אטאלנטה לאחר משחק מטורף.


תפאורה מדהימה של אוהדי לאציו (Paolo Bruno/Getty Images)

רומא – לאציו 1:1
האווירה בסטאדיו אולימפיקו ביום של דרבי תמיד חמה, וגם הפעם אוהדי לאציו לא איכזבו. למרות התצוגה אדירה של הקהל בפתיחת המשחק, אלכסנדר קולארוב ניגש לנקודה הלבנה והעלה את הקבוצה האורחת ליתרון 0:1. 

הנשרים הגיבו בלחץ כבד ובמטח בעיטות לשער, ובדקה ה-59, צ'ירו אימובילה מצא את לואיס אלברטו שהשווה את התוצאה ל-1:1. הקבוצה המארחת המשיכה ללחוץ, וכמעט הפכה את התוצאה בתוספת הזמן אך השער נפסל,והדרבי הרותח נגמר בשוויון 1:1.

קליארי – אינטר 2:1
הנראזורי של אנטוניו קונטה, מחוזקים ברכש החדש אלכסיס סאנצ'ס על הספסל, יצאו למשחק החוץ בקליארי במטרה לרשום ניצחון שני רצוף, והצליחו בשיניים. פתיחת המשחק הייתה חיובית מאוד עבור האורחים ממילאנו, כאשר בדקה ה-25 לאוטרו מרטינז קבע 0:1 עם הראש, בשער שאושר רק לאחר החלטת VAR. לאחר לחץ כבד של המארחת על השער של סמיר הנדנוביץ', השיוויון הושג על ידי ג'ואאו פדרו. את המילה האחרונה אמר רומלו לוקאקו, שכבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-72, ועזר לקבוצתו לשמור על מאזן מושלם. 1:2 לאינטר בסיום.

שחקני הנראזורי חוגגים ניצחון שני ברציפות. (Enrico Locci/Getty Images)
שחקני הנראזורי חוגגים ניצחון שני ברציפות. (Enrico Locci/Getty Images)

אטאלנטה – טורינו 3:2
משחק מטורף נרשם בין אטאלאנטה וטורינו, לאחר חמישה שערים ושני מהפכים במשחק הפכפך בקצב מהיר. זה התחיל בדקה-24 כאשר קווין בוניפאזי העניק לאורחת את היתרון בעזרת ראשו. אטאלאנטה הגיבה מהר מאוד כאשר דובאן זפאטה קבע שיוויון בדקה ה-38. המהפך של המקומיים הושלם בדקה ה-54, בעזרת שער שני של זפאטה, שכבש עם המון סטייל. היתרון החדש במשחק החזיק בדיוק שלוש דקות, כאשר ברנגר פרץ את ההגנה הכחולה ובעט חזק לרשת העליונה. את המילה האחרונה אמר ארמנדו איזו, שתרגם הרמה טובה לרחבה למהפך שני במשחק וקבע ניצחון 2:3 לטורינו בסיום.

גנואה – פיורנטינה 2:1
גנואה לא הראתה פחד מול פיורנטינה המוכשרת, ועלתה למשחק עם הרכב התקפי מאוד מול אוהדיה. הגישה הזו באה על שכרה כבר בדקה ה-11, כאשר כריסטיאן זפאטה נגח בעוצמתיות לשער של פיורנטינה והעניק 0:1 לגנואה. בדקה-65 היתרון הוכפל כשכריסטיאן קואמה כבש מטווח קרוב. פרנק ריברי עלה כמחליף למגרש, ומהר מאוד ראה את קבוצתו סוחטת פנדל ובעזרת בעיטה מדויקת של אריק פולגר צימקה ל-2:1, אך לא הצליחה להשוות את התוצאה. 1:2 לגנואה בסיום.

תוצאות נוספות:
לצ'ה – ורונה 1:0
ססואולו – סמפדוריה 1:4
אודינזה – פארמה 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי